Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messe - Gode råd

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står for at skulle på messe ( www.babymessefyn.dk ) har i nogen gode råd til hvad jeg skal have med. Jeg mener både de ting man kan dele ud, men også udstyr osv Smile

jeg har tænkt mig at sætte denne borg  og dette legehus op på standen samt have lidt forskellig legegulve osv med til salg Smile og så tænker jeg at have små rosin pakker til ungerne 

Hilsner

Signe

Fra Birkerød
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:35

Hej Signe

Hvor er det et skønt koncept I har!

Først og fremmest synes jeg I skal førsøge at holde "ånden" med leg - måske kunne i  lave en LILLE racer bane hvor børn kan køre om kap - have noget klæd ud tøj med så de bliver "rigtige" prinser på borgen - et polaoid kamera så man kan få et sjovt billede med hjem - lade noget hænge ned fra loftet så I tænker med 3 dimentionelt end de fleste - kort sagt lave en legeplads...

Af de mere praktiske og ikke så spændende ting (og undskyld hvis jeg bliver for banal): Ordresedler/Visitkort/brochure plakater/ Give aways m.m. Der er ofte en underlig luft på messer - sørg for at have masser af vand og frugt med. Ting som gaffatape/saks/kuglepenne/papir...

Du kan også sende mig det oplæg I har nu, samt jeres huskeliste, så vil jeg gerne kommentere den måske kan jeg se noget I mangler :-)

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:13

Lige en lille kommentar til den med rosinerne til ungerne, synes personligt det er en god ide, men hvad med frugtstænger i stedet?

Nogle forældre synes ikke deres børn må spise ret mange rosiner på grund af anbefalinger om en lille mængde, fordi der er nogle svampe af en art i mener jeg det er. Så ville det bare være bedre at undgå problemet og have et alternativ, men synes eller det er godt at du ikke vil stå med en masse slik.

Synes borgen og legehuset er rigtigt fint. og ja du skal selvfølgelig også have ordresedler med så folk kan bestille borgen og legehuset på messen, og du kan sende det efterfølgende.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:01

Hej Signe

Sørg for at få så mange mulige kunder "med hjem". Mange har måske ikke lyst til at købe på stedet, men kan være klar senere. SÅ lav et spørgeskema med lodtrækning om præmie og tilladelse til at kontakte senere f.eks. via nyhedsbrev. Eller gør noget andet, for at få lov til at kontakte mulige købere, når du er kommet hjem igen!

mvh.

Iben

Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:43

Tusind tak for, de gode råd. Jeg sætter stor pris på dem Big Smile

Jeg arbejder på en huskeseddel og har derfor ikke kunne sende den til dig Gullits Tongue Tied.

Mht. til rosiner, det bliver en blanding af dem og frugt stænger i stedet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)