|
Hej Aminoer Jeg står for at skulle på messe ( www.babymessefyn.dk ) har i nogen gode råd til hvad jeg skal have med. Jeg mener både de ting man kan dele ud, men også udstyr osv jeg har tænkt mig at sætte denne borg og dette legehus op på standen samt have lidt forskellig legegulve osv med til salg Hilsner Signe
|
Hej Signe
Hvor er det et skønt koncept I har!
Først og fremmest synes jeg I skal førsøge at holde "ånden" med leg - måske kunne i lave en LILLE racer bane hvor børn kan køre om kap - have noget klæd ud tøj med så de bliver "rigtige" prinser på borgen - et polaoid kamera så man kan få et sjovt billede med hjem - lade noget hænge ned fra loftet så I tænker med 3 dimentionelt end de fleste - kort sagt lave en legeplads...
Af de mere praktiske og ikke så spændende ting (og undskyld hvis jeg bliver for banal): Ordresedler/Visitkort/brochure plakater/ Give aways m.m. Der er ofte en underlig luft på messer - sørg for at have masser af vand og frugt med. Ting som gaffatape/saks/kuglepenne/papir...
Du kan også sende mig det oplæg I har nu, samt jeres huskeliste, så vil jeg gerne kommentere den måske kan jeg se noget I mangler :-)
Bliv gratis medlem