Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs program med API´er ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Den forstår jeg ikke :o)

Ved os sætter man f.eks. 200,- ind på sin konto (ligesom man gør på mobil teleselskaber) - og der trækkes forbrug som det sker.

Det skal måske lige bemærkes at vi er fakturering, men ikke direkte et regnskabsprogram - vi laver fakturaerne og sørger for kundedatabase og varedatabase tho.

Hov - det havde jeg ikke lige set - men det et regnskabs-system jeg søger.

Mvh Brian

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:05

den service du spørger til han da laves :)
det ville ikke kræve meget at lave den service du snakker om.

men du kunne jo prøve og høre e-conomic om du kan få addressen til deres Soap
er rimelig sikker på at deres API blot kører op imod en bunke Webservice, ved dog ikke om de tillader at man snakker direkte med dem.

alt er at lave en lille webservice selv som man ligegr på en AS.net platform og lader den oversætte for PHP.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 23:28

Brian Mansfeldt:

Men jeg er endnu ikke stødt på muligheden for at jeg via et fx PHP script kan oprette faktura, kunder mm. direkte fra en "hjemme-lavet" webshop.

Så har du overset Saldi. Saldi har et soap interface, skrevet i PHP så du kan oprette kunder og fakturere pr. mail gennem soap.

Ring gerne for svar på dine spørgsmål. 4690 2208

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:41

Hej

Interessant tråd, som jeg lige følger med i, da jeg af og til får stillet de samme spørgsmål af kunderne.

• Economic kan måske
  • Saldi har en åben mulighed

Og Tom kan måske fikse en eller løsning til andreYes

Så lærte jeg også noget i dagCool

Tonny

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:45

Brian Mansfeldt:
Er det ikke noget .NET som kræves ?

e-conomic er en SOAP Webservice og kan tilgås via vilkårlige sprog, inkl. ren XML og PHP. API'et er dog omfattende, så det er lettere at få et overblik i .NET.

Nu må du lige stramme op :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Vig
Tilmeldt 15. Jul 05
Indlæg ialt: 42
Fra  e-moms ApS Skrevet kl. 20:46

Hej Brian,

Jeg er ret sikker på at e-conomic har det. Prøv at kigge under Moduler - det kan være at det er noget de tager ekstra for.

Vi arbejder på at tilføje det, og vil ikke kræve ekstra for muligheden. Men vi er nok to-tre måneder ude i fremtiden. Du kan skrive til mig på sean@e-moms.dk, så kan jeg ringe til dig og vi kan tage en snak om det. Vi har også andre brugere der efterspørger det, så det er helt sikker på listen :-)

Jeg er helt enig med dig i, at alt bør kunne gøres automatisk, især for den mindre iværksætter.

Med venlig hilsen

Sean

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 07:00

Summasummarum har en funktion i deres større pakker hvor det kan oprettes via en importfunktion, hvor du i så fald skal importere periodevis.

Det ser ud til at være meget simpelt (og så slipper du for at dit ERP system er web baseret med månedligt abonnement)

MVH jens

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)