den service du spørger til han da laves :) det ville ikke kræve meget at lave den service du snakker om.
men du kunne jo prøve og høre e-conomic om du kan få addressen til deres Soap er rimelig sikker på at deres API blot kører op imod en bunke Webservice, ved dog ikke om de tillader at man snakker direkte med dem.
alt er at lave en lille webservice selv som man ligegr på en AS.net platform og lader den oversætte for PHP.
e-conomic er en SOAP Webservice og kan tilgås via vilkårlige sprog, inkl. ren XML og PHP. API'et er dog omfattende, så det er lettere at få et overblik i .NET.
Jeg er ret sikker på at e-conomic har det. Prøv at kigge under Moduler - det kan være at det er noget de tager ekstra for.
Vi arbejder på at tilføje det, og vil ikke kræve ekstra for muligheden. Men vi er nok to-tre måneder ude i fremtiden. Du kan skrive til mig på sean@e-moms.dk, så kan jeg ringe til dig og vi kan tage en snak om det. Vi har også andre brugere der efterspørger det, så det er helt sikker på listen :-)
Jeg er helt enig med dig i, at alt bør kunne gøres automatisk, især for den mindre iværksætter.