Det kan hverken jeg eller nogen anden udtale os om uden at være der. Når du ER i situationen styrer man ikke altid sine handlinger, præferencer eller følelser... Havde jo personligt heller aldrig regnet med jeg ville synke så lavt. Er KÆMPE modstander af selvmord, men havde selv tankerne i en periode... Når følelserne tager over, så er vi vist klar på alle løsninger - og er de lige ved hånden, så tror jeg vi tager dem med det samme... Sådan har jeg det ihvertfald |
Hejsa
Jeg tror det er et "farligt" område at bevæge sig ud i, et lille minefelt, men på den anden side må vi jo også indrømme at IT er kommet for at blive og kan bruges til mange flere ting end man rent faktisk regner med, vi skal bare vænne os til det og det kan være en svær ting.
Jeg har selv været i lignende diskussioner (også herinde) vedrørende mit eget lille projekt, hvor nogle mener at det mit projekt gør ikke kan lade sig gøre, fordi en job ansøgning er personlig, det er noget pjat, naturligvis kan IT bruges til den slags ting også, det kommer an på hvordan tingene bliver skruet sammen.
Jeg tror at hvis det bliver gjort rigtigt og med professionelle folk bagved kan det være en god ide' at gøre nogle ting på den måde, men samtidig er jeg også så meget realist at der, uanset hvor godt IT er er visse tilfælde der absolut kræver en face2face session, det må man jo så håbe at de professionelle terapeuter bagved lynhurtigt kan vurderer og agerer efter dette.
Et sådan projekt tror jeg kan sagtens lykkedes, men man skal passe på ikke kun at tænke i penge tror jeg, da det jo, når alt kommer til alt, er det menneskelige sind der "leges" med, jeg tror nu på at folkene bag dette projekt også har den vinkel med i projektet, det håber jeg ihvertilfælde, de er jo også mennesker og kender til livets finurligheder og skrøbeligheder.
Marcel, dejligt at du er ovenpå igen og havde gode venner til at hjælpe dig da du havde det skidt, dejligt at høre !!
Uanset er det da spændende at følge projektet og jeg er helt sikker på at hvis det ikke går som Jesper, carsten og hvem der eller står bag, mener det skal gå og projektet gør mere "skade" end gavn bliver det lukket ned igen og så tager de den økonomiske "øretæve" det giver.
Held og lykke med projektet !
Best regards
Kim