Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave sin egen drik!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-06-2007 16:24:49 Forfatter: kontorinvest
Dato: 25-06-2007 19:44:58 Forfatter: Idé Kongen

Så hvis der er en herinde der kan finde ud af at udvikle en energidrik er jeg MEGET lydhør.

Du snakker både om alkoholiserede drikke og energidrikke. Det er da mig bekendt to forskellige retninger, eh?
.. og den med energidrikken dør da allerede der hvor vi (heldigvis) i DK stadig har nogle retningslinjer for hvor meget tryllestøv man kan komme i en læskedrik... Du kan selvfølgelig følge den linje andre lægger for dagen og bilde de unge ind at sukker og vand giver en slags energi som på en eller anden måde skulle være sundt at få... men det er fanme noget af et marked du mener man kan træde ind i med lidt iværksætteri. Har du overvejet at starte et nyt bilmærke der er måske mere luft?

Er det dig, far?

Blogger & Tekstforfatter

Fra Humlebæk
Tilmeldt 1. Jan 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:43
Er det dig, far?

LOL

Har du overvejet at kontakte et af de mange microbryggerier?
Jeg ved ikke hvad det er for tvivl du har, men de kan da hjælpe dig med hvor man skaffe ingredienser, vand og eventuelt alkohol.

Går selv med nogle tanker om at udvikle noget drikkelse, men det er ikke energidrinks og heller ikke sodavand med alkohol. Det er alkohol med målgruppen bliver de voksne.

Held og lykke :-)

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 19:18
Dato: 27-06-2007 14:00:57 Forfatter: Idé Kongen [QUOTE]Dato: 26-06-2007 16:24:49 Forfatter:
Er det dig, far?

næ, men jeg skulle hilse fra mor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Nu er Coca Cola (med Carlsberg i Danmark) gået i aktiv krig på energidrikmarkedet, trods deres dårlige omtaler, så jeg tror det bliver svært at vinde noget på det danske markede mod Burn og Cult!
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:20
Med den rette markedsføring - og markedsføringsform - kan man godt hente markedsandele.. endda pænt store andele!
Hvilke produkt har Coca Cola på vej i Danmark... det er da vidst gået min næse forbi??

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Hvilke produkt har Coca Cola på vej i Danmark... det er da vidst gået min næse forbi??

Burn ;)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:12
Nååååh, Burn - det er jo en gammel traver - og iøvrigt ikke Coca Colas - men selvom de har backup fra Carlsberg, så kommer de ikke til at tage nævneværdige markedsandele fra Cult - dertil er Burn simpelthen for kopi-agtig. Dog har Carlsberg vidst indset at de er på noget af en opgave, og vel derfor de nu endelig, kunne man fristes til at sige, har indledt annonce- og tv kampagner.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Jeg kommer heller med et bud på om Burn kan true Cult, men jeg mener at deres interne kamp gør det meget svært for en tredje part, eller fjerde part, hvis man ser de andre internationale som den 3. part
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:34
Det har du givetvis ret i - og det er rigtigt at BURN gav mindre plads til CULT på hylderne, men CULT drikkere skal nok styre det marked for CULT... og for den sags skyld til irritation for BURN. Omvendt, så er der plads til begge varemærker på markedet - og til mange flere. Vores livsstil og vore vaner, gør at trenden går i retning af endnu flere energidrikke.

En tredjepart som iøvrigt - fra dag 1 - ville tage markedet med storm er RED BULL, som p.t. er ulovligt at sælge i Danmark... men hvis DK på et tidspunkt ændrer de regler der forhindre RED BULL i at være repræsenteret i Danmark, så vil de skubbe så meget til især BURN, at de får endnu endnu sværere ved at få fodfæste for alvor. ISÆR fordi Bull i forhold til både CULT og BURN rent faktisk virker i forhold til energieffekten... Burn og Cult er vand og sukker... nothing else (jo, så lige mikroskopisk indhold af guarana).

Markedet efterspørger energidrikke som ER energidrikke - og som er sukkerfrie... sådan et har vi på trapperne ;-)

MVH

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:58
Hej Lasse

Du har ret! dog mener jeg ikke du har ret i det med det sukkerfrie energi - CULT light går nu ikke vanvittig godt. Tror dem der drikker energi vil have hele armen. Sukkerfri er for tøser, og de drikker ikke energi.

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)