Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave sin egen drik!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
    Er der nogen der ved hvad det kræver hvis du gerne vil udvikle sin egen drik. Jeg tænker her på en drik der minder lidt om Smirnoff ice, altså en Ready To Drink drik :0)

Hvor starter man henne?

Hvad kræver det?

Hvem kan hjælpe med at "mixe" den og derved få den til at smage godt?

Jeg forestiller mig at man lave en kasse til at starte med og så derved udvikler salgsmateriale - og derefter prøver at få den indsolgt til diverse kæder..

Nogen der har erfaring med sådanne noget, eller kender nogen der kender noget?

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 2. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:27
Det er da et meget interessant spørgsmål, ville jeg egentlig ikk have noget imod at vide..
"hint"

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:09
Jamen goddag Hr. ''Idé Konge'' :) ..

Nu er jeg ikke ekspert på området, men vil da lige se om jeg kan tilføje med noget ;)..
Først og fremmest, vil du selv stå for det hele ?. En evt. måde at få dit brand, din smag, din idé frem på kunne jo være at sætte dig sammen med en af de større producenter, og så evt. sælge en del af dit koncept til dem..

Det er selvfølgelig ikke helt det samme som at starte det hele selv, men det kunne vel være en måde at gøre det på..

Hvor meget af ideen har du?.
Du har endnu ikke fundet på smagen eller brandet eller hvad ?.

Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:33
Der er nogle producenter der laver det hele.

Du kommer bare med navn og design, og så kan du vælge smag osv.

Har set flere steder hvor de har noget fuldstændig magen til cult osv bare med eget navn på.

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 20:40
Du tænker på powerdrinks - der koster dåsen 7-8 kr og designet ser ud af helvede til. Går ikke..

Blogger & Tekstforfatter

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 19:45
Dato: 09-03-2007 14:08:49 Forfatter: Brian Frænde - Inmoto Jamen goddag Hr. ''Idé Konge'' :) ..

Nu er jeg ikke ekspert på området, men vil da lige se om jeg kan tilføje med noget ;)..
Først og fremmest, vil du selv stå for det hele ?. En evt. måde at få dit brand, din smag, din idé frem på kunne jo være at sætte dig sammen med en af de større producenter, og så evt. sælge en del af dit koncept til dem..

Det er selvfølgelig ikke helt det samme som at starte det hele selv, men det kunne vel være en måde at gøre det på..

Hvor meget af ideen har du?.
Du har endnu ikke fundet på smagen eller brandet eller hvad ?.

Hej Brian

3-4 måneder er gået og er seriøst ikke kommet ET skridt videre. Ingen af de Flavout firmaer som vi har kontaktet kan/vil hjælpe.

Så hvis der er en herinde der kan finde ud af at udvikle en energidrik er jeg MEGET lydhør.

Håber at høre fra Jer.

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:59
Nu sidder jeg faktisk med noget som vil interessere dig - men det er en helt anden sag - til dit konkrete spørgsmål, så har jeg ikke info som kan hjælpe dig i retning af en a´la Smirnoff Ice - men hvis du kan tænke dig at arbejde med dit eget brand indenfor læskedrikke, så kan du faktisk købe hele batches med egne etiketter på - tjek evt. firmaet KildeSpring i Frederikshavn...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 14:05
Dato: 26-06-2007 13:59:19 Forfatter: Lasse Burholt Nu sidder jeg faktisk med noget som vil interessere dig - men det er en helt anden sag

Lasse Lasse, ikke holder på hemmeligheder - hvad er det du sidder med ?

Bare imellem os..

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:34
Jeg forsøger at sætte en ære i ikke at reklamere på Amino... men hvis du er rette person, så er det jo en anden sag. Hvor er det du bor?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:25
Dato: 25-06-2007 19:44:58 Forfatter: Idé Kongen

Så hvis der er en herinde der kan finde ud af at udvikle en energidrik er jeg MEGET lydhør.

Du snakker både om alkoholiserede drikke og energidrikke. Det er da mig bekendt to forskellige retninger, eh?
.. og den med energidrikken dør da allerede der hvor vi (heldigvis) i DK stadig har nogle retningslinjer for hvor meget tryllestøv man kan komme i en læskedrik... Du kan selvfølgelig følge den linje andre lægger for dagen og bilde de unge ind at sukker og vand giver en slags energi som på en eller anden måde skulle være sundt at få... men det er fanme noget af et marked du mener man kan træde ind i med lidt iværksætteri. Har du overvejet at starte et nyt bilmærke der er måske mere luft?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)