Jeg tror du har ret i, at I skal se på jeres produktmix. Jeg kender ikke så meget til outdoor mærkerne, men hvis der slet ingen velkendte brands er imellem, var det nok værd at tænke over. Ved I hvem jeres besøgende er? Jeg ville starte med at analysere min målgruppe, og så tilpasse produktmixet til de specifikke behov som de specifikke segmenter har. Spørgsmålet er: sigter I for bredt lige nu- men uden at ramme nogen? Jeg savner i hvertfald en god præsentation af de brand I forhandler. Hvad står det for? Hvilke værdier osv... Det ser ud som om I har bygget jeres webshop op udfra tanken "indefra og ud". Altså med produktet i fokus. Jeg tror I skal arbejde mere " udefra-og- ind"- altså sætte målgrupperne i fokus, og så tilpasse jeres forretning til målgrupperne og ikke omvendt. Hvis I ønsker at fastholde fokus på produktet, bør I lave en branding platform for branded, så I ved præcist hvilke værdier I skal slå på. Dette vil give jer chancen for at etablere en strategisk kommunikation, der virker Læs mere om produktbranding og Kontakt mig gerne hvis I ønsker hjælp til generel markedsføring eller måske har brug for lidt branding kompetence. I kan også tilmelde jer min facebook gruppe koncept marketing- her kommer jeg jævnlig med debat oplæg om marketing relaterede emner. Hilsen Anette |
www.OnlineOutwear.dk:Hej Aminoer.
Vi er en nystartet webshop, som har omkring 1.000 unikke besøgende om måneden. På trods af dette har vi næsten ingen månedlige salg. Dette får os til at spekulere på, om hjemmesiden er god nok. Vi er derfor ved at udarbejde ændring af design, og vi ville i den forbindelse være glade for nogle forslag til ændringer.
Vi er også begyndt at spekulere på, om den lave afsætning kunne skyldes, at vi kun forhandler et mærke og om prisen er for høj/lav.
Vores hjemmeside hedder: www.OnlineOutwear.dk
Vi håber på nogle gode forslag og noget konstruktiv kritik. På forhånd tak.
Mvh
OnlineOutwear.dk
Hej,
Jeg aner ikke om i er billige eller dyre.
I har en meget lang leveringstid. Der skal noet mere knald på Call To Action knapperne. Du har en knap "Fortsæt med at handle" og en der hedder "Fortsæt". Den skal nok hedde "Check Ud", "Til Betalling" eller noget i den stil.
Vis kun betalingsbetingelserne hvis kunden ønsker det (sammen med forsendelsesinformationer) . Lav en chackbox med et link - så kunden kan læse dem hvis de trykker på det (pop up - der må ikke være andre link i den pop-up der kan få kunden på andre tanker)
Og så kommer den grimme : Der må IKKE være krav til Login. Der er sindsygt mange der meget hurtigt finder krydset oppe i højre hjørne.
Spørg hellere om de vil oprettes med login - og bed dem om password hvis de gerne vil. Vigtigt : Forklar dem hvorfor det kan være en fordel (det er yderst sjældent jeg kan finde på at oprette et login i en biks der handler med fysiske varer)
Jeg gik ikke videre end hertil....
mvh
Jan
P.S.
Som andre siger : Der skal nogle flere besøgende til - MEN få nu shoppen i tip-top stand INDEN du begynder at kaste en masse penge ud af vinduet.
Lyt lige til nedenstående Thorborg -især kommentaren "Du har ikke et hus. Du har en fucking ruin" (jeg synes det er en pæn shop du har fået banket op, men det er mere budskabet om at få styr på det basale inden du kaster penge væk)