Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøgende - ingen salg. Kommenter venligst på hjemmesiden.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du har ret i, at I skal se på jeres produktmix. Jeg kender ikke så meget til outdoor mærkerne, men hvis der slet ingen velkendte brands er imellem, var det nok værd at tænke over.

Ved I hvem jeres besøgende er? Jeg ville starte med at analysere min målgruppe, og så tilpasse produktmixet til de specifikke behov som de specifikke segmenter har. Spørgsmålet er: sigter I for bredt lige nu- men uden at ramme nogen? Jeg savner i hvertfald en god præsentation af de brand I forhandler. Hvad står det for? Hvilke værdier osv...

Det ser ud som om I har bygget jeres webshop op udfra tanken "indefra og ud". Altså med produktet i fokus. Jeg tror I skal arbejde mere " udefra-og- ind"- altså sætte målgrupperne i fokus, og så tilpasse jeres forretning til målgrupperne og ikke omvendt. Hvis I ønsker at fastholde fokus på produktet, bør I lave en branding platform for branded, så I ved præcist hvilke værdier I skal slå på. Dette vil give jer chancen for at etablere en strategisk kommunikation, der virker

Læs mere om produktbranding og Kontakt mig gerne hvis I ønsker hjælp til generel markedsføring eller måske har brug for lidt branding kompetence. I kan også tilmelde jer min facebook gruppe koncept marketing- her kommer jeg jævnlig med debat oplæg om marketing relaterede emner.

Hilsen Anette
www.konceptmarketing.dk

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.OnlineOutwear.dk:

Hej Aminoer.

Vi er en nystartet webshop, som har omkring 1.000 unikke besøgende om måneden. På trods af dette har vi næsten ingen månedlige salg. Dette får os til at spekulere på, om hjemmesiden er god nok. Vi er derfor ved at udarbejde ændring af design, og vi ville i den forbindelse være glade for nogle forslag til ændringer.

Vi er også begyndt at spekulere på, om den lave afsætning kunne skyldes, at vi kun forhandler et mærke og om prisen er for høj/lav.

Vores hjemmeside hedder: www.OnlineOutwear.dk

Vi håber på nogle gode forslag og noget konstruktiv kritik. På forhånd tak.

Mvh

OnlineOutwear.dk

Hej,

Jeg aner ikke om i er billige eller dyre.

I har en meget lang leveringstid. Der skal noet mere knald på Call To Action knapperne. Du har en knap "Fortsæt med at handle" og en der hedder "Fortsæt". Den skal nok hedde "Check Ud", "Til Betalling" eller noget i den stil.

Vis kun betalingsbetingelserne hvis kunden ønsker det (sammen med forsendelsesinformationer) . Lav en chackbox med et link - så kunden kan læse dem hvis de trykker på det (pop up - der må ikke være andre link i den pop-up der kan få kunden på andre tanker)

Og så kommer den grimme : Der må IKKE være krav til Login. Der er sindsygt mange der meget hurtigt finder krydset oppe i højre hjørne.

Spørg hellere om de vil oprettes med login - og bed dem om password hvis de gerne vil. Vigtigt : Forklar dem hvorfor det kan være en fordel (det er yderst sjældent jeg kan finde på at oprette et login i en biks der handler med fysiske varer)

Jeg gik ikke videre end hertil....

mvh

Jan

P.S.

Som andre siger : Der skal nogle flere besøgende til - MEN få nu shoppen i tip-top stand INDEN du begynder at kaste en masse penge ud af vinduet.

Lyt lige til nedenstående Thorborg  -især kommentaren "Du har ikke et hus. Du har en fucking ruin" (jeg synes det er en pæn shop du har fået banket op, men det er mere budskabet om at få styr på det basale inden du kaster penge væk)

http://thorborg.tv/styr-pa-de-basale-ting.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+thorborgstalkshow+%28Thorborgs+Talkshow%29&utm_content=Google+Reader

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:28

Hej Igen,

Start med at læse E-Pusher Light :  http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/

Når der så begynder at komme lidt kunder i biksen, så køb den fulde version :o)

Andre har nævnt Google Analytics - hvilket også er et must at have kørende i sin shop. Og der findes sandelig også en gratis light bog : http://www.analyticsbogen.dk/gratis-lightversion.php

Der findes også et par light-bøger om SEO, når du nu kommer så langt....

http://www.seo-lex.dk/download-light.html

http://seo.demib.dk/gratis-seo/

Så det var lidt læsestof til de aftener du ikke pakker varer

mvh

Jan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:13

Første indtryk video , der skal klikes , den går ikke i gang af sig selv , og den er på engelske , det er ikke jeres domæne den siger  på video   og vi dansker er nogle særling , vi vil helst høre vores egnet sprog

Titlen er kort og ret meget google venlig lav en længere med jeres søgeord i jeg mener denne her tilte <title>OnlineOutwear.dk </title>

1000 besøgene synes jeg lyder lavt , lav søgeord optimere bedre titler og flere links til siden mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:26

Technocowboy:

Som andre siger : Der skal nogle flere besøgende til - MEN få nu shoppen i tip-top stand INDEN du begynder at kaste en masse penge ud af vinduet.

Selvom jeg lever af at sælge online markedsføring og SEO, så er jeg helt og aldeles enig her. Der skal evalueres på nogle ting i shoppen, før der skal sættes ind med den store indsats for at trække flere besøgende ind.

Med 1000 besøgende om måneden og ingen salg endnu, kan vi konstatere, at konverteringsraten ligger på under en promille.

Det er nærliggende at spørge, hvor de 1000 besøgende om måneden kommer fra? For kvaliteten af de besøgende spiller også en stor rolle for evnen til at få dem til at handle hos jer. Kommer de f.eks. alle fra Facebook, er det knap så usædvanligt, at de intet køber. Mens hvis de kommer fra relevante søgninger på Google (organisk eller Adwords) eller fra relevante sites, så er det en anden snak.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 22:50

Jeg synes det er en pæn og flot struktureret shop I har.

Jeg har dog et par kommentarer og idéer frit fra hoften:

De grå bokse ligesom "hænger med ørene" - de er runde i toppen og lige i bunden. - Måske ville de være mindre synlige hvis den grå var lysere.

Topbanneret synes jeg er flot men det toner meget mørkt ud - ja helt sort til højre. Måske ville det være flot med en eller flere personer på tur i det fri ? Der viser brugen af tøjet - aktive i naturen. De behøver ikke være placeret i selve billedet - bare som fokus efter man har kigget på det flotte vandfald....?

Præsentationen af produkterne er rigtig flot.

Knapperne + teksten i dem skal nok være mere tydelig - Call-to -action som det også tidl. er nævnt.

Videoen er fin - men har man set den een gang er den jo stadig det første man ser næste gang man besøger siden - og så virker introbilledet i den lidt uinterresant: en tom jakke.

Held og lykke med shoppen..;-)

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:27

Hej alle

Tak for al den gode kritik og de mange gode råd. Det sætter vi stor pris på.

Angående SEO - mener I at det er nødvendigt at vi skal købe de fulde bøger eller kan vi nøjes med light-versionerne. Hvilke bøger kan I anbefale?

Med hensyn til mere levende produktbeskrivelser, så er det allerede noget vi har haft i tankerne samt kunde-anmeldelserne.

Vores produkter kan kvalitetsmæssigt måle sig med Peak Performance, Haglöfs, North Face og ligende - derfor synes vi ikke vores priser er fastsat for højt. Derimod synes vi, det er svært at få overbevist kunden om den høje kvalitet, da de ikke har mulighed for at røre produkterne fysisk. Hvis I har idéer til at løse problematikken, er vi meget modtagelse for gode råd.

Vi har mulighed for at sælge et lavprismærke. Men vi har nogle betænkeligheder ved dette, da vi er bange for, at det billigere mærke - som kvalitetsmæssigt ligger et stykke under Stormtech - vil skade Stormtechs "brand" på hjemmesiden. Hvad er jeres mening om dette?

Mvh

OnlineOutwear.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)