Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web Mand/kvinde søges til arbejde 5-10 timer om mdr

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag. jeg søger en mand/kvinde til at hjælpe mig med at optimere min hjemmeside.

mau-montering.dk min virksomhed ligger i ringsted, du skal vide noget om googel adwords og søgeoptimering og måske noget mere der kan hjælpe min hjemmeside. ( jeg ønsker ikke en ny hjemmeside så pakke løsninger nej tak)

sku du bo i ringsted eller i nærheden ville det klart være og fortrække da jeg forstiller mig et par møder

hos mig. Jeg ønsker og afregne pr time. send gerne lidt om dig selv hvor du bor og en pris på dit arbejde.

ser frem til at finde en der kan hjælpe mig i fremtiden med det der "internet" 

mvh Brian Mau / Hvidevaremanden

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:39

Jeg har skrevet en Pm til dig :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 15:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må hellere skynde mig og skrive at man godt må oplyse hvor man bor og sin pris i timen.

jeg betviler ikke at folk der tager 1400kr i timen er alle ders penge vær. men alt over 300kr i timen er ikke relavant for mig og det behov jeg har lige nu.. (som jeg ser det) glæder mig til at høre fra lidt flere,

så skriv endelig hvis du bor i nærheden af ringsted og har lidt tid engang i mellem til at lave lidt for mig.

mvh

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 16:51

jeg takker for de mange svare. jeg har ikke fundet en i nu der bor nogelunde tæt på .

håber der sidder et par stykker mere. alt viden om hjemmesider kan være interessant

skriv gerne på pm eller mau@mau-montering.dk

mvh

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:26

Kunne godt undre mig lidt over hvorfor man skal bo tæt på?

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 18:30

1. det skal man fordi jeg ønsker en tæt kontakt

2. Jeg kan godt lide og se folk i øjne når jeg handler med dem.

3. jeg er ikke så god til at formulere mig og har nogle ønsker hvor jeg gerne vil være til sted omkring hvad der skal stå på min hjemmeside.

4. På sigt skal der tilknyttes en webshop (meget lille) med noget viden omkring hvidevare der byder på en del kommunikation.

5. Når man har med time priser og gøre lønner det kun den dovne. Med mindre man kender hinanden (set i min optik gør man det bedste ved møder) min erfaring siger mig at mit nætværk ikke kommer over telefonen samtaler.

Mvh Hvidvaremanden  

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 22:20

slet ikke en der er op for opgaven?

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 15:49

så prøver vi lige engang til. er der slet ikke en allround it-mand der ved en lille smule om det hele med hjemme sider :) hvis du har bil og bor på sjælland er det også godt nok. jeg skal nok betale lidt for tiden frem og tilbage.

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 15:56

Hej Brian

Jo, jeg bor da på Sjælland og har bil. Har faktisk også være inde og kigge på denne mange gange, men tænkt at Rødovre måske var for langt væk, da jeg har kunnet læse at det var ret vigtigt for dig.

Så lad mig hører fra dig og se om ikke vi kan finde ud af noget.

Venligst
Kristine Pedersen

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 16:11

tak for de mange henvendelser, jeg søger forsat en til at hjælpe mig med de før omtalte opgaver.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)