Går så udfra at det betyder at du ikke ville bruge mine kompetencer, hvilket jo er helt fint. MEN havde nu været rart om du havde skrevet det til mig...
Jeg tror desværre du får svært at finde en SEO-ekspert der for under 300kr. i timen vil bruge tid og brændstof på at køre frem og tilbage til personlige møder med dig.
Medmindre I eventuelt afregner fra han kører hjemmefra til han er hjemme igen, og så ligeledes oveni afregner for det arbejde han laver, og så kommer du alligevel op i en noget højere timeløn.
Der findes utroligt mange unge mennesker med fantastisk SEO viden som jeg er sikker på gerne ville være behjælpsomme for få penge, men at du påkræver personlige møder, og at de skal være fra Sjælland er noget af en stopper.
Et personligt møde vil absolut ikke afgøre om du får kvalitets-arbejde udført.
Skulle jeg personligt hyre en til SEO arbejde, ville jeg hellere betale en ung knægt i Holland over nettet, end at spilde min og hans tid med møder der egentlig er lidt unødvendige i forhold til at få lavet SEO arbejde. Dine ønsker kan fint specificeres i en e-mail, eller endda SMS for den sags skyld.
Jeg håber det fik dig til at tænke over de alternative muligheder der med henblik på at få lavet SEO.
Hej Nick. du har nok ret langt hen af vejen. men der er nu mere i det en kun seo. jeg har ikke brug for en expert men en der ved en lille smugle om det hele som så kunne være fast tilknyttet firmaet.
men det kan godt være det ender med jeg må udvide min horisont lidt. det er mere tanken om at jeg ikke er super dygtig på skrift og på den måde så ville kunne formulere mig ved møder. og selvfølgelig bliver der betalt for kørsel. tak for indlæget nick.
Jeg har forsøgt at ringe til dig. Jeg bor i Nykøbing Falster, en times kørsel fra Ringsted. Pt. arbejder jeg dog i Aaalborg, og kommer derfor forbi Ringsted et par gange om ugen af transportmæssige årsager. Hvis det stadigvæk har interesse, så kunne vi godt finde en løsning hvor jeg arbejder on lokation en dag om ugen hos jer/dig.