Ja det er lige præcist sådan, at man ik laver succesfuld dropshipping... Det svare til at tisse i bukserne for at få varmen...
Cool. Det giver i hvert fald stof til eftertanke.
Vi har kun leget med nogle overordnede tanker om det, og kan godt se at det vil kræve en del arbejde, og lige præcis derfor skulle vi helst have afsat så mange produkter som muligt, hvis vi skulle dropshippe.
Jeg tror at det ender med at vi bruger din erfaring, og dropper ideen. Det ville alligevel også kun være en konkurrence til os selv, men bare med så lav avance at tiden og pengene nok er bedre givet ud, på at få udviklet og optimeret vores egen shop. Så kan vi nøjes med at sælge 3 - 5 gange mindre, og tjene det samme. Og have et lavere tidsforbrug.
Hvis vi ender med at tilbyde for mange muligheden for at købe tilbehør til en skarp pris, ville det sikkert også ende med så mange shops, at priserne ville blive presset derned, hvor der slet ikke ville være nogen fortjeneste til nogen. Ligesom med edbpriser. (edit: Hvad du også havde skrevet, hvis jeg havde læst ordentligt..)
Så tak for input til alle (selvom det ikke var min tråd :o) )