Min forretning har udviklet sig, og det betyder jo nye udfordringer.
En af de ting jeg vil tage fat på er optimering af min hjemmeside. Den skal under alle omstændigheder optimeres og gøres mere betjeningsvenlig! Jeg tænker især på en ny og bedre opsætning og flere nye funktioner.
Min nuværende side kan tilpasses mine ønsker, men hvordan forholder det sig så med søgemaskinevenligheden af min eksisterende side?
Jeg har været i kontakt med "et søgemaskinefirma", som anbefaler mig at skifte til en dandomain webshop, men jeg har også være i kontakt med personer som mener min eksisterende side sagtens kan fikses.
Uden at være gud indenfor SEO, så tror jeg fint din nuværende kan optimeres fint. Der er i hvert fald mange ting som du kan starte med..
Et par hurtige tips:
* Unikke titiler på alle sider - Du har samme titler :( * Intern linkbuilding - Under f.eks. siden tips&tricks - Lav links til de andre sider f.eks. til et produkt på "shoppen" * Linkbuilding - Du har kun 10 indgående links, hvofra kun 3 er eksterne links.
Godt nok ikke SEO mæssigt, men i forhold til når folk finder dig på google, så ser man denne tekst: Online salg af markedets billigste og bedste kvalitets rengøringsmidler B2B. www.basicclean.dk
Overvej om ikke den skal skrives om, så den er bedre sælgende, og så den får folk der søger efter dig til at klikke ind
Kære Louise...du kan være helt rolig igen. Den kørte lige ind. Jeg hader selv periodiske fejl på serveren og det var nok bare det;) btw. skulle du ikke sælge en økologisk produktlinie. Jeg køber disse niche-produkter til mine kunder indenfor kontorrengøring og tæpperens...de bliver helt afhængige af det! Ingen vil faktisk undvære det.
Tror der bliver et rigtigt stort marked for ØKO rengøring og parfumefri rengøring indenfor de næste 2-5 år!
For mig åbner siden lynhurtigt, og det er et godt plus
Plus der kan laves unikke titler på siden og søgemaskinevenlige url
Hent datablad ved hvert produkt, man skal downloade et aerobt program for at se disse undersider http://www.basicclean.dk/upload/pdf/31-1.pdf
Ved min computer sker der dette her, ved nogle af undersiderne res://ieframe.dll/acr_error.htm#basicclean.dk,http://www.basicclean.dk/upload/pdf/29-1.pdf vis klikkes på nogle af datablad?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Dette er din sætning: Er www.basicclean.dk søgemaskinevenlig og er der muligheder for søgemaskineoptimering af denne side?<---- En side vil altid kunne optimeres, der er altid noget at tage fat på. Hvis du ligger nummer 1 på google, så skal du vedligeholde dette.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant