Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find dine med-Amino'er på Iværk&Vækst - og få ekstra gode messetilbud!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu - hold fast! - 2.100 Aminoer, der har forhåndstilmeldt sig Iværk&Vækst!

Vi har fået nogle af vore partnere og annoncører til at komme med ekstra gode tilbud til Aminoerne, men de ønsker naturligvis en form for "genkendelighed" hos jer. Så derfor har vi fået lavet et Amino-mærke, som uddeles fra stand 513 - lige ved Freelancerområdet.

Desuden støtter du Amino ved at bære Amino-mærket. Synlighed betyder ALT - ikke bare på internettet. Og jo flere vi er, jo mere alvorligt bliver Amino taget som medie. Så støt Amino ganske gratis og få selv en masse ud af det. Det er ren win-win!

Vi ses!

Lotte

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:51

LotteA:
Synlighed betyder ALT - ikke bare på internettet

Kan man få sådan et mærke til at sidde fast på firmabilen?
Der er helt klart plads på min firmabil til sådan et støtte-mærke. Skype-BigSmile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 11:00

Kanin idé John Yes

Jeg skal desværre ikke med på messe Crying men, ville med glæde smide 4-5 amino-bannere på Sharan'en - eller en fuld folie-reklame hvis det skulle være... Smile

||:KennetO

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:16

John Nielsen:

Kan man få sådan et mærke til at sidde fast på firmabilen?
Der er helt klart plads på min firmabil til sådan et støtte-mærke. Skype-BigSmile

Forrygende idé John.

Vi "sælger" lidt plads på vore biler hvert kvartal, og jeg vil med glæde "donere" pladsen på begge sider af vore tre Thouran'er i Q4 2010 til Amino-hype.
Det giver faktisk en del opmærksomhed at skifte lidt på bilerne, prøv det og bliv overasket over reaktionerne :-)

@Lotte: Har I en fil med logo/mærke i god kvalitet, så vi kan få fremstillet nogle mærker?

Det er de røde Zyxel "Preferred by Nerds" der skal skiftes på b ilerne.

Vi ses på fredag
/Brian

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:23

Jeg har længe gerne ville have et Amino-mærke på bilen med underteksten

Jeg er iværksætter
og jeg er stolt af det!

Så er der nogen, som laver et sådant mærke, eksempelvis i størrelsen 30cm x 30cm, så er der plads til et par stykker på min firmabil.

En af Aminos tryk eksperter .. Jesper fra MediaMouse.. kan du nå det til på fredag?? Skype-Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:19

John Nielsen >>
Jeg vil godt kunne nå det til på fredag, men Amino har allerede fået produceret mærkerne et andet sted.
Så om de kan holde til at sidde på en bil kan jeg ikke lige sige på stående fod (sidder dog ned i skrivende stund) Geeked.

/Jesper

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:30

Yes... jeg kommer og henter et mærke Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)