Jeg skal i forbindelse med min uddannelse starte en virtuel virksomhed op.
Min gruppe og jeg har tænkt på at starte en hjemmeside op, som skal hedder "www.XXXXXblogger.dk"
Tror i det er noget folk vil bruge? Vi ser muligheden fordi mange herinde opfordrer folk til at blogge, men folk er ikke sikre på hvordan de opretter deres eget domæne og hvordan de bruger wordpress osv. og så skal de også sætte det op til diverse reklamer osv.
Det vi havde tænkt os er at man kan få sin egen side, og så skal der være mulighed for at blogge om alt mellem himmel og jord.
Grunden til at jeg spørger herinde, er fordi vi overvejer at starte den op i virkeligheden, og måske tjene penge via. reklamer. - Men tror i dette er en mulighed? eller skal vi bare lade en forblive virtuel?
God ide - men der er allerede flere spillere på markedet - vil lige kort nævne to I kan kigge på.
Den store er googles www.blogger.com, hvor man gratis kan sætte en blog op. Et dansk alternativ som minder lidt om jeres ide er www.pointblog.dk, hvor man får point til gaver for at skrive i en blog (firmaet bag kører så annoncer på bloggen).
Men prøv da - måske rammer i en niche...
Mediekonsulenten