I første omgang har jeg tænkt mig at arbejde med Boysen og dernæst ( O-butikken, hvis jeg når det )
Det lyder rigtig lækkert. Jeg venter spændt på sidelinjen for at se om jeg når med :D
Men rigtig flot det du har gang i.
Mvh.
Christian
Hej Christian, Jeg har faktisk lavet 80-90% af Boysens forside layout. Jeg mangler bare at få nogle produkt billeder af ham så jeg kan komme lidt videre.
Der er en masse ting jeg skal nå imorgen, men håber jeg får tid til at kigge lidt på din også =).
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
så lige det logo du havde lavet..super flot arbejde... så at du måske kunne lokkes med nogle varer...du er da velkommen til at vælge et produkt fra vores side hvis det kan lokke dig til at lave et lækkert logo til os..?
ellers vil vi da gerne give til en flok pilsnere eller noget hvis det kan få dig i hopla..
så lige det logo du havde lavet..super flot arbejde... så at du måske kunne lokkes med nogle varer...du er da velkommen til at vælge et produkt fra vores side hvis det kan lokke dig til at lave et lækkert logo til os..?
ellers vil vi da gerne give til en flok pilsnere eller noget hvis det kan få dig i hopla..
johnny
Hehe, jeg er jeg er ikke helt interesseret i jeres produkt udvalg og så er jeg Bartender på min skole om fredagen, så jeg får gratis øl =) - Selv om jeg nu ikke drikker så meget som andre på min alder pga. sport.
Men følg med i tråden her og hvis du kan se at o-butikken's webshop er blevet færdig, må du lige skrive ind så kan det være jeg mangler et eller andet (højst sansynlig elektronik) der.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Bøgerne er under fuld udvikling i øjeblikket, men jeg ved på nuværende tidspunkt hvad der bliver det centrale i på forsiden. Det bliver nemlig den bygning som bogen tilhører.
Det vil sige billeder af:
En industri virksomhed Et hospital En skole Et etagebyggeri (højhus) Et hotel Et indkøbscenter
Jeg kommer til at bruge disse ikoner Simon, men er endnu ikke fast besluttet på farven:
Jeg håber du kan bruge det Simon, men får gerne lavet ikonerne nu, hvis du ønsker det!