Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg keder mig, Gratis arbejde? Webshop, logo? 2

Side 4 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Brøndby strand
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Bare en forespørgsel !!!

Hvad vil det koste at få dig til at lave en "visitkort" hjemmeside for mit malerfirma ??

Den skal være i stil med http://www.perlundqvist.dk/     ( Jeg kender ikke manden, faldt bare over ham på nettet )

Den må gerne være lidt mere "PANG - ELLER KVIK" da mit firma jo hedder Den kvikke maler.

Mit logo, lidt oplysninger om mit firma, Tlf og mail skal selvfølgelig også på.

Hvis ikke det er noget for dig kan du jo bare sige til.

Mvh.

Knud

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:13

Simon Elkjær:

I første omgang har jeg tænkt mig at arbejde med Boysen og dernæst ( O-butikken, hvis jeg når det )

Det lyder rigtig lækkert. Jeg venter spændt på sidelinjen for at se om jeg når med :D

Men rigtig flot det du har gang i.

Mvh.

Christian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:38

Knud Sørensen:

Hej Simon.

Bare en forespørgsel !!!

Hvad vil det koste at få dig til at lave en "visitkort" hjemmeside for mit malerfirma ??

Den skal være i stil med http://www.perlundqvist.dk/     ( Jeg kender ikke manden, faldt bare over ham på nettet )

Den må gerne være lidt mere "PANG - ELLER KVIK" da mit firma jo hedder Den kvikke maler.

Mit logo, lidt oplysninger om mit firma, Tlf og mail skal selvfølgelig også på.

Hvis ikke det er noget for dig kan du jo bare sige til.

Mvh.

Knud

Hey Knud, nu har jeg jo både farverne og alt materiale på dig. Så jeg tænkte vi kunne lave en bytte handel da jeg står også skal bruge et bluetooth headset. -> http://www.mytrendyphone.dk/shop/jabra-jx10-bluetooth-5427p.html

Så kunne jeg evt. lige få den i "fødselsdags gave" af dig. og så kunne du få hjemmesiden i gave af mig.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:43

Knud Sørensen:

Nu må du lige skifte det her "Tilbud", profil billede, som du bruger på Amino og bruge din fine nye grafik i stedet Knud

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:46

cen:

Simon Elkjær:

I første omgang har jeg tænkt mig at arbejde med Boysen og dernæst ( O-butikken, hvis jeg når det )

Det lyder rigtig lækkert. Jeg venter spændt på sidelinjen for at se om jeg når med :D

Men rigtig flot det du har gang i.

Mvh.

Christian

Hej Christian, Jeg har faktisk lavet 80-90% af Boysens forside layout. Jeg mangler bare at få nogle produkt billeder af ham så jeg kan komme lidt videre.

Der er en masse ting jeg skal nå imorgen, men håber jeg får tid til at kigge lidt på din også =).

Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:51

hej igen simon..

så lige det logo du havde lavet..super flot arbejde... så at du måske kunne lokkes med nogle varer...du er da velkommen til at vælge et produkt fra vores side hvis det kan lokke dig til at lave et lækkert logo til os..? Stick out tongue

ellers vil vi da gerne give til en flok pilsnere eller noget hvis det kan få dig i hopla..

johnny 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:57

elhombreloco:

hej igen simon..

så lige det logo du havde lavet..super flot arbejde... så at du måske kunne lokkes med nogle varer...du er da velkommen til at vælge et produkt fra vores side hvis det kan lokke dig til at lave et lækkert logo til os..? Stick out tongue

ellers vil vi da gerne give til en flok pilsnere eller noget hvis det kan få dig i hopla..

johnny 

Hehe, jeg er jeg er ikke helt interesseret i jeres produkt udvalg og så er jeg Bartender på min skole om fredagen, så jeg får gratis øl =) - Selv om jeg nu ikke drikker så meget som andre på min alder pga. sport.

Men følg med i tråden her og hvis du kan se at o-butikken's webshop er blevet færdig, må du lige skrive ind så kan det være jeg mangler et eller andet (højst sansynlig elektronik) der.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:58

Hej Simon

Bøgerne er under fuld udvikling i øjeblikket, men jeg ved på nuværende tidspunkt hvad der bliver det centrale i på forsiden. Det bliver nemlig den bygning som bogen tilhører. 

Det vil sige billeder af:

En industri virksomhed
Et hospital
En skole
Et etagebyggeri (højhus)
Et hotel
Et indkøbscenter

Jeg kommer til at bruge disse ikoner Simon, men er endnu ikke fast besluttet på farven:

Jeg håber du kan bruge det Simon, men får gerne lavet ikonerne nu, hvis du ønsker det!

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 23:02

Ok, vi har sgu en deal.

Jeg har læst om webhosting til 1-2-4 Kr pr måned, er det noget du er ekspert i ?

Gider ikke give F.eks. 29 Kr hvis det kan gøres for 2 Kr.

Vi må lige skrive sammen i morgen, for jeg smutter nok snart i seng, skal op kl 05:00

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:02

Boysen

Det vil sige, at bøgernes forside er ikke et billede. - Men et ikon?

Var det kun E-bøger?

Side 4 ud af 9 (84 indlæg)