Må gerne indeholde et eller flere af nøgletankerne bag projektet
Tid, penge, brancer (fx tømmer).
- Er du interesseret i yderligere lønnet arbejde? - Jeg vil helst ikke love for meget, men skriv hvis det har interesse.
PB eller dj at ceq dot dk hvis du vælger dette projekt. Jeg har evt. en forretningsplan, hvis der skal mere inspiration til, som jeg kan sende imod at du skriver under på en hemmeligholdelsesaftale.
det er godt nok friskt gjort... Jeg ville høre om du evt. havde lyst til at lave et logo der kunne passe ind i vores prestashop template.
* vores side hedder www.kinkykompany.dk og der er frit slag i bolledejen for dig.
lad mig høre hvad du synes..
johnny
Hej Johnny
Jeg er ked af jeg måske ikke lige har fået det ordenligt meldt ud, men jeg har lavet mig en prioriteret liste over dem som jeg vil arbejde med. Listen har jeg hængene her på min opslagstavle ved siden af, og jeg tager dem en af gangen, men når helt sikkert ikke alle.
I første omgang har jeg tænkt mig at arbejde med Boysen og dernæst ( O-butikken, hvis jeg når det )
Jeg er sådan set begyndt på Boysens side, men jeg mangler lidt respons fra ham lige nu.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Må gerne indeholde et eller flere af nøgletankerne bag projektet
Tid, penge, brancer (fx tømmer).
- Er du interesseret i yderligere lønnet arbejde? - Jeg vil helst ikke love for meget, men skriv hvis det har interesse.
PB eller dj at ceq dot dk hvis du vælger dette projekt. Jeg har evt. en forretningsplan, hvis der skal mere inspiration til, som jeg kan sende imod at du skriver under på en hemmeligholdelsesaftale.
Dennis
Hvis alt går som det skal imorgen, skulle jeg hverken have brug for et arbejde eller have tid til at lave flere ting gratis.
Men havde jeg haft tid, havde jeg alligevel ikke valgt at arbejde med dig, da jeg ikke gider at lave gratis arbejde hemmligt. - Det er der jo ikke noget "PR" i. =)
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau