Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg keder mig, Gratis arbejde? Webshop, logo? 2

Side 3 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du lave et design til en magento shop?

I så fald er jeg interesseret og vil fortælle mere.

Christian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:38

Simon Elkjær:
@Boysen > Er 6 bøger et statisk antal, eller kan der komme flere til.. ?

Det er 100 % statisk, der findes 6 anvendelseskategorier (bygningstyper) i Danmark, så det ændre sig ikke.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:24

Cicoor Host & Saas ApS 

Et design er teknisk uafhængig, du kan godt vælge at sætte det op som en Magento hvis du vil. - Men det hjælper jeg ikke med.

Boysen

Lyder som noget, hvor man kan lave en liidt "out of the box" webshop design til. da der ikke skal være navigation og produktmenuer på samme måde.

Lige pt. er det din og den her orienteringsbutik som virker mest spændene, ser lige hvornår og hvad jeg får tid til

Måske når jeg noget i aften i mellem skole og træning, - alt efter mine lektier som selvfølgelig priortieres højere end det her =).

Skal i skole nu her, men svarer stadigvæk hele dagen. Eller i hvert fald læser @Android.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:26

Lyder sgu fedt Yes

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:58

Boysen:

Lyder sgu fedt Yes

Kan du ikke sende mig et par produktbilleder så jeg har noget at lege med. 

Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:22

hej simon..

det er godt nok friskt gjort... Jeg ville høre om du evt. havde lyst til at lave et logo der kunne passe ind i vores prestashop template.

* vores side hedder www.kinkykompany.dk og der er frit slag i bolledejen for dig.

lad mig høre hvad du synes..

johnny

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 20:31

Interesseret i et logo

Kan være abstrakt

Må gerne indeholde et eller flere af nøgletankerne bag projektet

Tid, penge, brancer (fx tømmer).

- Er du interesseret i yderligere lønnet arbejde? - Jeg vil helst ikke love for meget, men skriv hvis det har interesse.

PB eller dj at ceq dot dk hvis du vælger dette projekt. Jeg har evt. en forretningsplan, hvis der skal mere inspiration til, som jeg kan sende imod at du skriver under på en hemmeligholdelsesaftale.

Dennis

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:33

elhombreloco:

hej simon..

det er godt nok friskt gjort... Jeg ville høre om du evt. havde lyst til at lave et logo der kunne passe ind i vores prestashop template.

* vores side hedder www.kinkykompany.dk og der er frit slag i bolledejen for dig.

lad mig høre hvad du synes..

johnny

Hej Johnny

Jeg er ked af jeg måske ikke lige har fået det ordenligt meldt ud, men jeg har lavet mig en prioriteret liste over dem som jeg vil arbejde med. Listen har jeg hængene her på min opslagstavle ved siden af, og jeg tager dem en af gangen, men når helt sikkert ikke alle.

I første omgang har jeg tænkt mig at arbejde med Boysen og dernæst ( O-butikken, hvis jeg når det )

Jeg er sådan set begyndt på Boysens side, men jeg mangler lidt respons fra ham lige nu.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:34

Dennis Jensen:

Interesseret i et logo

Kan være abstrakt

Må gerne indeholde et eller flere af nøgletankerne bag projektet

Tid, penge, brancer (fx tømmer).

- Er du interesseret i yderligere lønnet arbejde? - Jeg vil helst ikke love for meget, men skriv hvis det har interesse.

PB eller dj at ceq dot dk hvis du vælger dette projekt. Jeg har evt. en forretningsplan, hvis der skal mere inspiration til, som jeg kan sende imod at du skriver under på en hemmeligholdelsesaftale.

Dennis

Hvis alt går som det skal imorgen, skulle jeg hverken have brug for et arbejde eller have tid til at lave flere ting gratis.

Men havde jeg haft tid, havde jeg alligevel ikke valgt at arbejde med dig, da jeg ikke gider at lave gratis arbejde hemmligt. - Det er der jo ikke noget "PR" i. =)

Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:36

hej simon..

jamen det lyder da godt... så har du jo nok at rive i..:-) jeg var jo nødt til at prøve at høre dig.. det kunne jo være..

men held og lykke med projekterne..

Side 3 ud af 9 (84 indlæg)