Står selv og har en webshop på tegnebrættet. Der er tale om en piercing-webshop, hvor målgruppen selvfølgelig er den yngre del af Danmark. Jeg har selv siddet og forsøgt mig frem, men kommer ikke rigtigt videre. Jeg har selv et par ideer og designudkast, men det er som om jeg sidder fast, så hvis du tror du kan hjælpe mig, vil jeg være meget taknemmelig.
Med venlig hilsen
Lyder rigtig spændene. Ret til punkt opstilling, så jeg hurtigere kan læse det når jeg kigger senere.
Til alle:
Jeg har en liste over folk, som jeg gerne vil arbejde med/for. Så bedre pitches, hurtigere og mere præcis kommunikation af din idé og din vision er nødvendig.
INGEN PB + HUSK PUNKT OPSTILLING
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg formidler kontakt mellem unge og køreskoler, men jeg mangler noget til at pifte min forside op!
Som sagt har jeg ikke produkter, men jeg mangler et "logo"/ "figur". Jeg har selv prøvet mig frem, men det er jo helt håbløst, det som jeg har lavet. Se her ( ved siden af kortet : område -> by -> køreskoler + meget grim pil)
Min målgruppe er folk som skal til at tage kørekort. Primært 17-22 årige.
Ja
Jeg kunne virkelig godt bruge en ny "figur" som formidler budskabet (område -> by -> køreskoler + meget grim pil) lidt bedre, end det som alledere er på siden!
Da målgruppen er meget ung, skal det være noget virkelig frisk og cool, det skal give en wooow fornemmelse :D
Jeg synes det er super fint, at du tilbyder noget gratis. Men når folk spørger ind til om du f.eks. bare kan levere et logo, og du straks begynder at uddele 1-stjerner og i dit første indlæg sætter kæmpe linjer op. Så virker du sku højrøvet, når du skriver "Husk det er mig der gør dig en tjeneste" - Altså du beder jo selv om det!
Jeg kan da godt forstå at nogle folk ikke har lyst til at slynge ud på Amino, med hvad deres målgruppe etc. er. Og jeg tror du skræmmer flere folk væk end hvad godt er, med den måde du reagere på.
Jeg deler dårlig karma ud, - men har ikke gjort det til alle. Dem jeg har gjort det til, er der bestemt en grund til.
Sidste tråd var der folk der forventede at det var mig som skulle sælge min gratis arbejde til dem og ikke dem der skulle sælge mig deres idé. - Jeg prøver at nå at svare alle. Men dem som ikke gider at bruge tid på mig (selv om de gerne vil have min gratis hjælp) bliver jeg fornærmet af.
God dag!
Sidste tråd var der folk der forventede at det var mig som skulle sælge min gratis arbejde til dem og ikke dem der skulle sælge mig deres idé. - Jeg prøver at nå at svare alle. Men dem som ikke gider at bruge tid på mig (selv om de gerne vil have min gratis hjælp) bliver jeg fornærmet af.
Det er så ok men jeg syntes nu du fremstiller dig lidt i en negativ position, vær positiv så får du det samme tilbage.
Men dem som ikke gider at bruge tid på mig (selv om de gerne vil have min gratis hjælp) bliver jeg fornærmet af.
Hej Simon,
Det er fint, at du vil hjælpe andre amino'er. Respekt for det.
Men jeg vil medgive, at det er dårlig stil at skyde minus karma efter de, som ikke lige får skrevet i det format, du forlanger. Skru dog lige en anelse ned for charmen og se, hvordan din fine hjælp helt sikkert vil blive modtaget med kyshånd.
Igen.. fedt, at du vil hjælpe. Lad ikke negativ karma ødelægge det fine initiativ.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
jeg håber jeg nu har sat det korrekt op. min ekstra note gik på at mit nuværende logo nok er for højt, da jeg har behov for en lavere topbanner, for ikke at spilde skærmplads...
Jeg synes det er super fint, at du tilbyder noget gratis. Men når folk spørger ind til om du f.eks. bare kan levere et logo, og du straks begynder at uddele 1-stjerner og i dit første indlæg sætter kæmpe linjer op. Så virker du sku højrøvet, når du skriver "Husk det er mig der gør dig en tjeneste" - Altså du beder jo selv om det!
Jeg kan da godt forstå at nogle folk ikke har lyst til at slynge ud på Amino, med hvad deres målgruppe etc. er. Og jeg tror du skræmmer flere folk væk end hvad godt er, med den måde du reagere på.
Kom så minus-karma!
Mark
Det kan godt være du synes det! Men jeg har klart og tydeligt opstillet nogle regler for hvilke kriterier jeg har brug for, for at kunne lave et logo, forventer jeg at man opfylder dem. - da jeg arbejder gratis.
Sidste gang blev jeg bombarderet med private beskeder og det gider jeg ikke igen.
Jeg har bestemt alle intentioner om at skræmme dem væk som ikke gider at bruge min tid gratis på mine vilkår.
Synes bare det er respektløs ikke at opfylde mine regler. - Karma var nok et dårligt valgt. - Vidste ikke én stjerne gav -5 point. :/
Alt debat omkring hvorvidt jeg er en idiot eller skræmmer folk væk, fordi jeg selv bestemmer mine vilkår for at arbejde gratis tages i en anden tråd.
God aften
Seriøst at give alle minus karma, fordi de stiller et spørgsmål, er det ik at gå i små sko?
Du klagede over, at den anden tråd døede ud, og derfor spurgte jeg, om du ville lave design til en blog... Hvis det ik har interesse, så kunne du jo bare sige nej. Alle de andre, som har spurgt ind til logo eller andet, er os bare blevet haglet ned...
Jeg fornemmer STAR WARS RETURNS ON AMINO. EPISODE 2438 In a galaxzy far, far away...
Uanset at du gerne vil arbejde gratis og gøre folk en tjeneste virker din opførsel her gevaldigt arrogant og negativ overfor folk der stiller spørgsmål.
Ignorer de folk der ikke vil opfylde dine krav om at du skal lade alle læse deres planer for forretningen for at du vil hjælpe dem, eller lad være med at tilbyde din arbejdskraft gratis.
Det andet her ender bare i mudderkastning og dårlig karma, og så bliver tråden ganske givet slettet på et eller andet tidspunkt hvis det kommer dertil, og det gavner jo ikke nogen.