Ja undskyld, men jeg kunne ikke lade være med at komme med den. Men kan godt se at det ikke høre sig til i en tråd der allerede er smadret.
God holdning :) |
Hmm.
Jeg synes det er utroligt hvordan der allerede er 5 der har vurderet mig til at være arrogant og negativ udfra min opførsel i en tråd, som jeg starter, del 2 af, hvor jeg gerne vil hjælpe folk, gratis.
Jeg starter med at linke til en tråd som denne er en fortsættelse af - Er der en eneste er jer som har overhovedet kigget i den? Det virkede nu ikke til Knud sørensen (Den kvikke maler) eller Chris fra ecoled.dk synes jeg var arrogant eller negativ.
I ødelægger godt nok fuldstændig min lyst til at hjælpe folk.
Det er også utroligt, hvordan Aminoer herinde kan skyde en ned og blive ved med at trampe og hænge fast i ting. Nu vil jeg ikke give dårlig karma mere. fordi man må åbenbart kun give god karma på Amino, men Mark MK, fedt indlæg til sidst. - GODT BIDRAG.
Som jeg lægger op til fra start, så tag lige et kig herind en gang: http://www.amino.dk/forums/t/99897.aspx og hvis i stadigvæk har den samme holdning til min attitude. - Hvis i stadigvæk har den samme holdning, vil jeg efter over 3½år på amino.dk slette min bruger omgående.
Udover at ødelægge mit humør til at hjælpe nogen lige nu og her, har i også ødelagt tråden. - Hvis jeg ikke kan få denne her "rebooted".
Som Casper skriver, det er for at simplificere det for mig selv. Og som med alle andre regler, er de der for at gøre det nemmere at forstå. - og bestemt ikke min mening at det skulle læses negativt som i synes.
Jeg har på min lille seddel her noteret. Kørekorts portalen, Kidzshop og Piercing webshop. Jeg mangler staidg lidt info på den her "Trade it all" - Jeg kan lave et logo baseret på et navn, som jeg slet ikke ved hvad dækker over, og/eller kender konceptet bag.
- Hvis en moderatorer tømmer tråden her eller slette den så vil jeg blive glad og genoptage det som der var meningen. Ellers vil jeg nok lige lægge Amino på hylden lidt.
Bliv gratis medlem