Den anden tråd døede ufatteligt nok. Ved ikke om jeg når at lave noget i aften, men måske onsdag i stedet. Det drejer sig om webshop-design + logo (INGEN TEKNISK OPSÆTNING)
Til dem der stadig er interesseret. Fortæl mig følgende
Jeg skrev også i dit forrige indlæg, omkring design af mit kommende boligsite, men fik ikke helt noget endeligt svar på om du var interesseret :)
Vil gerne forklare dig mine ideer lidt nærmere? Medmindre du ikke er int. :)
Mvh Uffe
Det burde give sig selv udfra hvad jeg har skrevet både i denne her tråd og den sidste. Webshop-design eller logo. Heri indgår ikke "Boligsite-design"
For at kunne designe et boligsite til dig skal jeg læse kravsspecifikation, designe efter en unik idé og det vil tage meget længere tid end jeg har tænkt mig at bruge på at arbejde gratis.
- Derfor laver jeg udelukkende webshop-design eller logoer.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg er midt i en designproces og går og venter på nogle træprodukter. Der er tale om en træ legetøj som specielle livsstilsforretninger og bolighuse. Kvalitet legetøj til den moderne familie med behov for design. Min målgruppe kan opfattes som de forældre med interesse for kvalitets design legetøj til deres børn i naturlige materialer.
Jeg tænkte om det indlæg ville passe til min ide. Jeg står uden hjemmeside og logo da dyrene stadig er på tegnebrættet. Kunne det være en udfordring for dig? Jeg vil tilføje en kommentar hvis det kunne være noget for dig; der er ikke tale om en webshop, blot en visitkort i form af side hvor man kan læse om virksomheden og evt. se lidt billeder. i hvert fald her i første omgang.
1. salg af børnetøj fra 0 - 14 år // 2. mange, men alle indenfor børnetøj // 3. MyAgenzy A/S - kidzshop.dk // 4. købelysten kvinder i aldren 18 - 60 år, ofte mødre // 5. jeps. http://www.kidzshop.dk
Mon der kan laves noget her? og mon det er en opgave for dig? optimalt vil være at jeg får en lavere top-banner, men syntes nuværende logo konfliker her.
Står selv og har en webshop på tegnebrættet. Der er tale om en piercing-webshop, hvor målgruppen selvfølgelig er den yngre del af Danmark. Jeg har selv siddet og forsøgt mig frem, men kommer ikke rigtigt videre. Jeg har selv et par ideer og designudkast, men det er som om jeg sidder fast, så hvis du tror du kan hjælpe mig, vil jeg være meget taknemmelig.
Brug punkt eller numereret opstilling i dit indlæg. - hvis jeg skal lave noget for dig, komme jeg tilbage og kigger her i tråden mange gange imens. Det er den hurtigste måde at kommunikere på.
og der er en grund til jeg har lagt op til det.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau