Hej Michel,
jeg har først set denne noget gamle tråd nu og har nu også set din ekstrem flotte hjemmeside. Det var en fornøjelse at gå den igennem og man fik simpelthen bare lyst til at "bladre" videre.
Jeg har dog én lille bemærkning, som ikke behøver at betyde noget i virkeligheden. Men dit billed af dig selv synes jeg ikke passer til din hjemmeside. Jeg kender dig jo ikke personligt, men jeg kunne forestille mig, at du normalt ikke ser så sur, ja nærmest arrig, ud. Det ansigtsudtryk sammen med hættetrøjen kunne gøre folk lidt bange for at ringe til dig. Husk på, at der er rigtig mange ældre mennesker, der skal have lavet noget ved deres hus og du ligner én fra alle de demonstrationer i eksempelvis Kbh., som man kan se i nyhederne.
Jeg mener ikke, at der skal være priser på en håndværkerside. Information om, at du giver tilbud uden beregning er nok og måske med en bemærkning om, at ingen opgave ligner en anden og at der derfor ikke kan gives fast pris.
Mht. CVR-nr. mener jeg, at den for seriøsitetens skyld skal være der.
Og så er jeg selvfølgelig ikke enig i, at de vinduer du tilbyder er Danmarks bedste. 
Men tillykke med hjemmesiden og jeg håber den kommer til at give dig mange kunder.
mvh
Klaus