Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til Fynsk tømrer website

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt du ser sådan på det. Der er heldigvis flere tage på vej med en masse billeder, det er bare lige det der med at vinde kunden værd gang. Det er også en arbejdsgang jeg stadig er "lærling" i :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:23

Det skal nok komme...:)

Indtil videre ser det jo ud til at køre fint for dig, specielt når man tænker på at de er startet her midt i "krisen"

Bare giv det lidt tid, så skal du nok lære at det bliver letter at vinde kunderne...;)

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 23:49

Måske nogle af de dygtige sælgere herinde, eller marketingsfolk havde nogle ideer til hvordan man kunne skille sig lidt ud fra de 2-3 andre tømrermestre man "kæmper" imod. Jeg prøver på ikke at sælge mig på prisen, men på noget godt håndværk og nogle gode materialer. Det lader til folk ikke kun tænker på pris, men faktisk har valgt mig flere gange, selvom jeg har været dyrere. Det kunne jo være sjovt hvis det var sådan "hver" gang :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:06

du skriver ved billeder her vises alle mine opgaver og der vises kun 6 billeder , skriv her er nogle eksempler på mine opgaver så lyder det til i har haft mange flere opgaver og det virker mere prof.

Vis haves CVR nummer ville jeg oveni sættet det på siden.

Du kan satse på at bloggen på siden med en masse viden og videre formidle den det giver bedre pladser på google og sikkert nogle kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 00:10

Tak for feedback Mikael, jeg retter fejlen ved lejlighed. Men jeg kan ikke se det smarte i at lægge cvr nr frem på siden, i mit hoved virker det lidt som ligegyldig information, jeg tror fol der vil tjekke op på mit cvr nr tager en tur på www.cvr.dk. Men det kan godt være det kun er mig der tænker sådan ?

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 00:37

Hej Michel,

jeg har først set denne noget gamle tråd nu og har nu også set din ekstrem flotte hjemmeside. Det var en fornøjelse at gå den igennem og man fik simpelthen bare lyst til at "bladre" videre.

Jeg har dog én lille bemærkning, som ikke behøver at betyde noget i virkeligheden. Men dit billed af dig selv synes jeg ikke passer til din hjemmeside. Jeg kender dig jo ikke personligt, men jeg kunne forestille mig, at du normalt ikke ser så sur, ja nærmest arrig, ud. Det ansigtsudtryk sammen med hættetrøjen kunne gøre folk lidt bange for at ringe til dig. Husk på, at der er rigtig mange ældre mennesker, der skal have lavet noget ved deres hus og du ligner én fra alle de demonstrationer i eksempelvis Kbh., som man kan se i nyhederne.

Jeg mener ikke, at der skal være priser på en håndværkerside. Information om, at du giver tilbud uden beregning er nok og måske med en bemærkning om, at ingen opgave ligner en anden og at der derfor ikke kan gives fast pris.

Mht. CVR-nr. mener jeg, at den for seriøsitetens skyld skal være der.

Og så er jeg selvfølgelig ikke enig i, at de vinduer du tilbyder er Danmarks bedste. Smile

Men tillykke med hjemmesiden og jeg håber den kommer til at give dig mange kunder. 

mvh

Klaus

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 00:41

Hej Klaus

Tak for din feedback. Vi er enige i at billedet til højre er helt hen i skoven, jeg må hellere få det fjernet.

Hvis du har nogle bedre vinduer end dem jeg bruger er du velkommen til at kontakte mig, eller hvis du har "udstillingshjørner" der kan tages med i bilen. Jeg er åben for samarbejde hvis du har et godt produkt.

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 01:05
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:30

Heldigvis er det ikke altid den billigst tømrermester der får ordren...:)

Mange ser ikke kun på prisen, men også hvilken tømrer der virker mest kompetent til det arbejde de skal have udført, specielt ved større renovering som feks. tagrenovering, vælger mange den håndværker de er mest trygge ved, og den beslutning tages både udfra kemien mellem håndværker og kunden, håndværkerens evne til at rådgive, og selvfølgelig håndværkerens referencer på tilsvarende arbejde.

Generelt så vil en håndværker der har lyttet til kunden, og give kunden rådgivning ved et tilbudsmøde, allerede havde den fordel, at han kan levere et tilbud der matcher kundens ønsker, hvorimod dem der bruger meget lidt tid på kunden, ikke får kortlagt hvad kunden faktisk ønsker, og måske derfor give et tilbud der ikke helt matcher kundens ønsker, og ser falder valget måske på håndværkere der levere det ønskede, frem for på det billigste tagtilbud.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)