Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til Fynsk tømrer website

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort sagt: Flotteste håndværker side jeg har set!

Små input: 

personligt syntes jeg at logo/header i kombination med din slider virker rigtig flot, men det tager også meget plads. Jeg ved ikke lige hvordan det skulle ændres, men syntes i hvert det går lidt ud over funktionaliteten :) 

AF MED KASKETTEN :) Det virker så meget bedre hvis man kan se dit ansigt - det skaber en hvis tryghed, at personen er villig til at dele sin person på internettet, og skaber dermed den vigtige tillid som i sidste ende munder ud i kunder.

ellers har jeg jeg meget svært ved at pege fingre af noget. Det skulle lige være et par referrencer, i form af kunde udtalelser, eller billeder fra dine tidligere projekter.

FORNEMT ARBEJDE!

Mvh. Mikkel 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:58

Hej

Husk nu lokalavisen, eller hvad nu den hedder....Yes

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 20:40

Hej drenge og piger

Tak for de rosende ord, jeg er sikker på min webdesigner bliver glad for det, og også til den konstruktive kritik, det vil helt sikkert blivet taget til efterretning. Til jer der kommenterer billedet, så er jeg helt med på at billedet på forsiden ikke er optimalt, men det er svært at få tid til det hele, og få det til at passe med at fotografen også har tid.

Tak for hjælpen

Spætten 

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 20:43

Hej drenge og piger

Tak for de rosende ord, jeg er sikker på min webdesigner bliver glad for det, og også til den konstruktive kritik, det vil helt sikkert blivet taget til efterretning. Til jer der kommenterer billedet, så er jeg helt med på at billedet på forsiden ikke er optimalt, men det er svært at få tid til det hele, og få det til at passe med at fotografen også har tid. Vi arbejder desuden på højtryk for en bedre placering på google, så hvis der er nogle eksperter på området vil deres råd blive modtaget med kyshånd!

Tak for hjælpen

Spætten 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:43

Hej Michel

Super flot side og meget troværdig :-)

Absolut et sted jeg kunne finde på at ringe og forhøre mig :-)

Mikkel

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 22:10

Jeg har været for nærig til at købe SEO sammen med websitet, og forsøger det bedste jeg kan, for at komme op og ligge på en bedre plads på google. Hvis i har mere konstruktiv kritik i form af kode, tekster eller søgemaskineoptimering, så ville jeg være lykkelig for lidt hjælp. Selvom jeg har 20+ besøgende om dagen kræver det en del mere hvis jeg skal kunne sætte min lid til hjemmesiden som mit primære reklamevåben :)

På forhånd tak

Michel

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:26

SEO tager tid og er siden ny så går der lidt tid før at siden bliver vist i google, vil du ikke bruge alt for mange penge på det, kan jeg da anbefale dig at købe SEO Lex også bruge lidt tid på det selv, kan gøre underværker for dine placeringer.

Mere tekst på bla. referencer er bla. med til at skaffe bedre longtrail placeringer.

Generelt en rigtig flot side, væsentligt bedre end de fleste af mine kollegaers.... så thumbs up herfra...Big Smile

Og glad for endelig at se flere der viser på deres hjemmesiden at de er faglig stolte håndværkere, der er der efterhånden gået en masse tabt af her hvor det har gået stærkt og alt bare skulle være så billigt som muligt, og derved også noget "klamp" med skrabet kvalitet materialer for det meste, forhåbentligt bliver der igen tid til at disse håndværkere igen får deres plads på markedet igen som seriøse håndværkere der laver kvalitetsarbejde til en rimelig pris, og kan få manet disse rygter om dårlige håndværkere til jorden igen.

+20 om dagen er faktisk godt med den branche vi er i, så ville jeg se som et rigtigt godt tegn, det bliver selvfølgelig mere når google efterhånden får din side placeret.

Du skriver også priser på din side, det er lidt modigt og kan hurtigt give dig problemer hvis kunderne ikke kan se forskel på deres opgave, og lignede opgaver de har set på din hjemmeside.

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 22:45

Hej rene, tak for dit fine svar, vi "kender" jo efterhånden hinanden.

Jeg prøver at optimere tekst så meget jeg kan, men jeg vil helst ikke sætte SEO tekst over brugbar og let læseligt tekst. På en del sider synes jeg teksten er direkte ulæselig, fordi SEO kommer i absolut første række, jeg prøver at finde en gylden middelvej. Du har så evigt ret, det er gået for stærkt i de seneste år, og flere håndværkere synes at have glemt hvad ordet "håndværk" betyder, og står for. I en "nedgangstid" håber jeg stadig man kan sælge sig selv på kvalitet til en rimelig pris for alle parter, og ikke "jeg er billig, men tilgengæld laver jeg noget lort". 

Mht. priser læste jeg et eller andet sted en artikel om netop det med at oplyse priser, priseksempler olign. på sin hjemmeside, og noget af det første folk søger efter når de kommer ind på en hjemmeside der sælger et produkt eller en service, er prisen. De havde sågar skoleeksempler med firmaer der havde stor succes med at oplyse priser, til forskel fra deres konkurrenter, om det virker eller ej vil tiden vise.

Det vigtigste er at kunderne forstår, at jeg bare gerne vil bygge noget de bliver rigtig glade for, og som jeg selv kan være stolt af at have bygget....

MVH Spætten

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:01

Ja, men bliver jo lidt bekendt over nettet..;)

Nemlig, tekster skal både letlæselig og sælge dig, så kommer søgemaskinerne i anden række.

Håndværk er ikke altid billigt nej, og det ved nogle kunder heldigvis også, de vil hellere glæde sig over kvalitet i mange år, end at ærge sig over ringe kvalitet og dårligt udført arbejde fordi det skulle være så billigt som muligt.

Mht. til priser så er det nemlig at nogle folk går direkte til priserne som du selv skriver, og det er måske ikke altid lige de kunder der passer lige dig, ikke at alle kunder der kigger efter priser først ikke kan være kunder der ønsker noget bedre end billigt udført arbejde, men uden priser vil du måske også alligevel få skabt en kontakt til evt. nysgerrige kunder og denne kontakt selvom den giver ordrer eller ej, er med til at give kendskab omkring dig og din virksomhed, og dette kendskab giver reference kunder også, så skal man ikke undervurdere.

Jeg har vel i gennemsnit 15-20 opkald / henvendelser fra folk der ønsker lidt rådgivning, og disse er faktisk med til at skabe godt kendskab omkring mig og min virksomhed og derved også en masse referencer som skaber direkte kontakt mellem mig og nye kunder.

Vi er helt enige, noget man med stolthed kan sige man har lavet, kombineret med tilfredse kunder er klart det vigtigste i ens firma, og grunden til at man har lysten til at fortsætte selvom man måske knokler + 60 timer om ugen, og alligevel ikke har meget mere til en selv, end de fleste fastansatte med 37 timers arbejdsuge.

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 23:37

Jeg skal ikke ligge skjul på at jeg har haft mine betænkeligheder ved at starte op på det tidspunkt, og ligeså meget fordi jeg spekulerede i om der var kunder nok der ville betale for at få lavet noget kvalitet. Det lader indtil videre til at det er gået over al forventning.

Mht synlige priser er jeg stadig lidt i tvivl, og har været det hele tiden, måske det kræver en mening fra flere "kunder" eller amino´er ? om det ligefrem kan skræmme kunder væk er jeg ikke enig i, men du har trods alt mere erfaring i branchen end jeg har, ihvertfald med at være selvstændig.

Hvad siger aminoerne, synlige priser eller ej på www.spaetten.com på forside og under galleri ?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)