Siger ikke at det skræmmer kunderne væk, med mindre prisen er alt for høj i forhold til deres forventninger altså. |
ingen aminoer der har en kommentar til det med priserne udover koluda ?
Siger ikke at det skræmmer kunderne væk, med mindre prisen er alt for høj i forhold til deres forventninger altså. |
ingen aminoer der har en kommentar til det med priserne udover koluda ? |
Rigtig fedt design! Og utrolig brugervenlig, og det er noget vil kunne score kunder på. ;) Nu skriver du selv du gerne vil vide hvilke signaler du sender ud om dig selv via din hjemmeside, og for mig virker du som: Du er en person, derved hvad du laver, en person som har styr på tingene og ikke bare springer over hvor gærret er lavest, men bruger den bedste og ikke mindst kvalitets bedste måde at lave tingene på! ;) Held og lykke med firmaet! ;) |
Billige iPhone Covers - iPhone covers til hele Scandinavian
Lige en hurtig kommentar til priserne, jeg synes det var rigtig godt da jeg læste din forside, at der stod timeløn, har nogle gange fået en regning fra en håndværker og så bliver man overrasket over at han tage et eller anden høj timeløn. Du skriver det og dermed føler man også at der ikke er nogle skjulte overraskelser når regningen kommer.. en anden ting, i bunden af forsiden, står der du kan kontaktes på tlf. der synes jeg også du skal have din E-mail med. Ved ikke om det bare var mig med opdagede den ikke lige først i toppen, og da jeg var færdig med at læse stod der kun tlf nr. Så synes du skal have den på i bunden af teksten. Ellers en rigtig flot side |
Jeg synes, det kunne være spændende at høre hvordan det er gået med at få kunder via din hjemmeside? Har du haft noget tracking sat op? Vi er lige pt. igang med at optimere en nordjysk selvstændig tømrer, og vi har valgt at satse på ord som tømrer + by, altså: tømrer vrå, tømrer hjørring og tømrer brønderslev. Hvad har givet dig værdi? |
Jeg synes det er gået ganske fint, og jeg har da fået en del kunder via mit website, men jeg er heller ikke kommet sovende til det, og det er min bror heller ikke. Der er virkelig blevet arbejdet intenst for hele tiden at optimere siden med links, brugervenlighed, konvertering og ikke mindst seo og link building. Hvis jeg skulle have betalt mig fra alt det her tør jeg slet ikke tænke på hvad det ville koste, men heldig er jeg, at have familie der gider arbejde med det, imod at få lidt håndværkerhjælp i ny og næ. |
Ser rigtigt godt ud. Og der er kommet nogle flotte referencer på hjemmesiden....:) |
Jo tak René, jeg kan jo nok ikke løbe fra at jeg er blevet kraftigt inspireret af den måde du har sat tingene op på med referencer og billeder, der også giver plads til noget god seo tekst. Det var ikke planen da vi satte websiden i luften at det var sådan det skulle foregå, men det lader til designeren er i gang med at udtænke en lidt anden opsætning. Det er værste er jo næsten at man ikke har været god nok til at få taget billeder af projekter tidligere, eller gennem hele arbejdsprocessen. Men man lærer jo af sine fejl, og nu tager jeg billeder på livet løs. |
Ja, undertegnet fik heller ikke rigtigt taget billeder af mine projekter det første år, en fejl jeg også hurtigt lærte af. Syntes det er fint du har ladet dig inspirere at undertegnet måde at opsættes referencerne på, var lige ind og se teksten til nyt tag Odense, ser sku godt ud, og kan love dig for det har en STOR effekt...;) |