Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domain optaget - denne side kommer frem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi

Jeg var lige paa udkig efter et domainenavn og det var optaget. Jeg ville li se hvad der var paa navnet og for denne side frem. Jeg har set siden ved andre domainenavne ogsaa. Er det en pause side bare for at have noget paa domainenavnet? Og hvordan kan de have denen side paa saa mange forskellige domainenavne?

Eller hva er det for noget, ved i det?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:17

Det er blot et domæne der er parkeret med reklamer på, så tjener ejeren sikkert lidt på at folk går forkert og klikker på adsense reklamer eller tilsvarende.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 20:21

Aha ok. Den gut ejer en del navne saa, da jeg har set denne side rigtig mange gange efterhaanden, paa mange forskellige navne.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:29

Det er noget der hedder "to park" et domæne Big Smile

Der er flere domæne "parkerings" virksomheder i verden, heriblandt Google og Sedo.

Det de gør er at udbyde en service hvor domæne-ejere kan "parkere" deres domæner hos dem af flere grunde. Det kunne være at man er igang med at udvikle ens hjemmeside og ikke ønsker at domænet står tomt uden at generere omsætning.

Eller det kunne være at man har et rigtigt godt domæne navn, der får mange besøgende og man ønske ikke at udvikle et hjemmeside. Via "parking" kan man tjene penge ved at besøgende klikker på linksene. Det man tjener per klik er normalt mindre end hvis man havde et udviklet hjemmeside. "Parkerings" virksomheden skal jo også ha' en del. Smile

Kommer snart...

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 20:32

tænkstort:

Det er noget der hedder "to park" et domæne Big Smile

Der er flere domæne "parkerings" virksomheder i verden, heriblandt Google og Sedo.

Det de gør er at udbyde en service hvor domæne-ejere kan "parkere" deres domæner hos dem af flere grunde. Det kunne være at man er igang med at udvikle ens hjemmeside og ikke ønsker at domænet står tomt uden at generere omsætning.

Eller det kunne være at man har et rigtigt godt domæne navn, der får mange besøgende og man ønske ikke at udvikle et hjemmeside. Via "parking" kan man tjene penge ved at besøgende klikker på linksene. Det man tjener per klik er normalt mindre end hvis man havde et udviklet hjemmeside. "Parkerings" virksomheden skal jo også ha' en del. Smile

Saa tror jeg 10 øren faldt :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)