hej jeg arbejder rigtig rigtig meget. og ønsker at lave lidt om på dette så søger muligheder, jeg har gennem længere tid undersøgt arbejd hjemmefra muligheder, og syntes virkelig meget af det virker som direkte fup der udnytter desperate sjæle. så jeg meget interesseret i at høre fra folk der har positive erfaringer med at arbejde hjemmefra og hvad der gavnligt at søge, jeg har mange kvalifikationer at byde ind med. skriv gerne med gode råd. ønsker kun seriøse svar og henvendelser med venlig hilsen dennis jensen |
Det er lidt svært at hjælpe dig, når vi ikke ved hvilke "mange kvalifikationer" du har at byde på :-)
Jeg ved at der er flere folk herinde, som tjener en hæderlig sum penge på affiliate marketing, men det er nærmest kun relevant hvis du i forvejen har lidt erfaring med at lave websites. Du kan selvfølgelig altid lære dig selv at lave websites, eller betale dig fra det, men så går idéen en smule af det.
Jeg har selv sat som mål at halvdelen af min indtægt skal komme fra "hjemme-arbejde" indenfor et år, men det er selvfølgelig også en del mere overskueligt hvis man ligesom mig er 19 år gammel, og ikke har mange store udgifter.