Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil gene arbejde lidt mere hjemmefra

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra nakskov
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg arbejder rigtig rigtig meget.

og ønsker at lave lidt om på dette så søger muligheder, jeg har gennem længere tid undersøgt arbejd hjemmefra muligheder, og syntes virkelig meget af det virker som direkte fup der udnytter desperate sjæle.

så jeg meget interesseret i at høre fra folk der har positive erfaringer med at arbejde hjemmefra og hvad der gavnligt at søge, jeg har mange kvalifikationer at byde ind med.

skriv gerne med gode råd.

ønsker kun seriøse svar og henvendelser med venlig hilsen dennis jensen

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 01:08

Det er lidt svært at hjælpe dig, når vi ikke ved hvilke "mange kvalifikationer" du har at byde på :-)

Jeg ved at der er flere folk herinde, som tjener en hæderlig sum penge på affiliate marketing, men det er nærmest kun relevant hvis du i forvejen har lidt erfaring med at lave websites. Du kan selvfølgelig altid lære dig selv at lave websites, eller betale dig fra det, men så går idéen en smule af det.

Jeg har selv sat som mål at halvdelen af min indtægt skal komme fra "hjemme-arbejde" indenfor et år, men det er selvfølgelig også en del mere overskueligt hvis man ligesom mig er 19 år gammel, og ikke har mange store udgifter.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 01:40

Hej Dennis :-)

Det fremgår ikke helt tydeligt hvad du mener med at "Arbejde hjemmefra", når du taler om fup. Du tænker måske på MLM (eller Multi Level Marketing)?

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 05:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er de firmaer, som putter små sedler ind af døren om "Vil du tjene 32.000kr om måneden og arbejde hjemmefra, selv bestemme din arbejdstider" Og når man så søger efter dem på nettet, eller ringer til deres firmanummer, bliver man hele tiden stillet om til den samme person, som giver folk den syge anekdote omkring hvor lidt risiko der er på det, hvor hurtigt man kan tjene gode penge. og bla bla bla. Det er Ren fub, og virker på en måde som pyramide spil og alle de andre fubspil/jobs

Mine erfaringer er ihvertfald sådan.

Mvh
Steffen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dennis

Først, lyder noget for godt til at være sandt så er det som regel, det også.

Først og fremmest, så hvis du vil tjene penge hjemmefra, så er der efter min mening, ingen anden mulighed end at starte dit eget firma, og derigennem prøve at få det op og kører. Problemet med det, er at kunder ikke altid er af samme mening som en selv.

På den anden side, så findes der et utal af muligheder, og som andre også skriver, så mangler vi lidt mere omkring dine kvalifikationer, og evt din alder. For det kan have betydning for hvad du begiver dig i kast med.

Men en af de meget moderne ting, er at lave en webshop med dropshipping, hvilket betyder, at man faktisk ikke skal lave noget selv. Men kun videre formidle ordre.

Nu er det kun fantasien som der sætter grænser for hvad man kan derhjemme, og det er åbenbart ikke lige din stærke side, når man opretter et indlæg som dette, så alt kreativt er nok ikke lige noget som du skal begive dig ud i Stick out tongue

Så stil dig disse spørgsmål.

Hvor er mine spidskompetancer?
Hvordan ser mine muligheder ud?
Hvad skal der til for at andre kan se dem?

Og ikke mindst, hvad er jeg oppe imod?

Og ja, alle de der reklamerer med arbejd hjemmefra, i ugeaviser og kuponener i postkassen, er for det meste fup og svindel. Og det er der ikke noget nyt i, ligesom at der findes en masse svindler i verden, og de eksisterer kun fordi at man gerne vil have masser af penge uden at yde en indsats.....Og som vi fleste ved, så er det kun meget få mennesker der kan gøre det.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)