hej derude Jeg er temmelig ny her så bær over med mig hvis jeg dummer mig lidt :-) ser i jeg er på jagt efter et godt webside/domain navn til privat brug for jeg laver alt muligt kreativt og sælger jeg har selv nogle ideer og skriver dem her så i kan se og evt gi jeres mening og eller gerne komme med nogle flere :-) genren jeg er i er denne:
cinderellas.dk butterflys.dk frk-butterfly.dk frk-maje.dk = maje er de 2 første bogstave i mit og datterens navn som i kan se skal det være lidt intet sigende men jeg søger jo et ord som man husker og som det jo er meningen med at man skal når man skal finde et godt navn :-) håber i vil hjælpe mig lidt for jeg er i syv sind og vil ikke bare bestille katten i sækken, dog kan jeg nævne jeg har flest stemmer pt på maje.dk :-) mvh Jeanette |
Hey Miss :)
Hvis valget står mellem de 4 navne du skrev der, stemmer jeg skam også på frk-maje.dk
Ellers, hvis det er nogle bestemte produkter du vil sælge, skulle du måske overveje at tage et navn tæt op af produktet, som så i sidste ende vil gavne dig ang. SEO.
I sidste ende er det faktisk op til dig :)