Jeg var ved at dø af grin fra han sagde første ord til han gik af scenen! Måske fordi, at det netop er "en smule" grænseoverskridende. Og så i den Kongelige Opera. Det var jo så sjovt!
Ingen klager herfra, dejlig nyt og modigt. Som vinderen af talentprisen sidste år sagde: En joke kan aldrig blive for grov, hvis den bare er sjov nok!
Det er jo så totalt råt som det næsten kan blive, men netop fordi det hele hænger så godt sammen og har stærke punchlines, så fungerer, dét synes jeg virkelig. Jeg fik et godt grin, så tak for dét! :-)
Et godt eksempel på, hvorfor canadiske og amerikanske stand-up komikere kan noget som danske komikere ikke kan.
Men råt det er det, og jeg kan vel egentlig godt forstå, hvis nogen krummer tæer. Jeg gør det nu bare ikke. Som tekstforfatter har jeg svært ved ikke at respektere, hvad han får ud af sine småperverse idéer! :-)
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
En joke kan aldrig blive for grov, hvis den bare er sjov nok!
TRUE!
M.Andersen - Ja hvad sker der for det?! Hun var sjov de føste 10 min man så hende på skærmen, men hun laver jo altid det samme og hvor er det ved at være kedeligt at høre på!
Det var mega sjovt, var også ved at dø af grin gennem hele videoen
TT Tekstforfatter:
Et godt eksempel på, hvorfor canadiske og amerikanske stand-up komikere kan noget som danske komikere ikke kan.
Det vil jeg ikke give dig ret i, jeg synes at især mange amerikanske komikere slet slet ikke er så grove som Danske. Jeg tror ikke på at et sådan show som han lavede der ville falde i god jord hvis det var overfor amerikanere. Hvis du kritiserer deres land, eller deres indbyggere bliver de straks fornærmede
Men synes at vi her i Danmark har en dejlig sort humor, som man ikke finder andre steder hehe.