Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den Blå Avis statistik?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer.

Jeg har kørt en testannonce hos Den Blå Avis her i 3 uger. Sjovt nok stemmer vores statistikker ikke overens, faktisk langt fra.

Analytics fortæller mig at jeg har 26 besøg. Men ifølge DBA har de leveret 47 kliks.

Jeg spørger dem så om hvordan det kan være der så står 26 i Analytics? De svarede.
"Det er fordi Analytics tracker på en anden måde. Vi har haft kontakt til Google men de kan ikke udtale sig om det."

Jeg svarede, det forstår jeg simpelthen ikke, hvorefter jeg får et meget kundevenligt svar. "Nej det gør jeg heller ikke, men jeg ved vi har ret for det står i vores system"

Hvem har ret?

Med venlig hilsen
Bastian

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:54

Bastian:

Jeg svarede, det forstår jeg simpelthen ikke, hvorefter jeg får et meget kundevenligt svar. "Nej det gør jeg heller ikke, men jeg ved vi har ret for det står i vores system"

Haha det er en joke ik? Skype-Giggle

Det er sku det bedste argument, jeg ever har hørt... Især hvis de mener det seriøst ;D

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:04

Kan det tænkes at de smider en cookie med, så hvis den besøgende senere besøger dig direkte, så tæller det også som et klik fra DBA?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 03:06

Fashion-Seller:

Haha det er en joke ik? Skype-Giggle

Det er sku det bedste argument, jeg ever har hørt... Især hvis de mener det seriøst ;D

Jo den er god nok :D

De ringede og spurgte om jeg var tilfreds med min annonce, og om jeg ville forlænge den. Hvor jeg så nævnte deres statistik. Personen blev mopset over at jeg ikke kunne forstå det og fortalte så at de har ret, da deres sporingssoftware er 100% korrekt.

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 03:08

Nicolaj Thomasen:

Kan det tænkes at de smider en cookie med, så hvis den besøgende senere besøger dig direkte, så tæller det også som et klik fra DBA?

Den havde jeg ikke lige tænkt på, hvordan kan jeg tjekke det?

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:18

Bastian:

Nicolaj Thomasen:

Den havde jeg ikke lige tænkt på, hvordan kan jeg tjekke det?

Med venlig hilsen

Bastian

Det ved jeg faktisk ikke, men jeg talte med en mobilforhandler, der sagde at han havde været ude for det hos Kelkoo.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:27

Nicolaj Thomasen:

Det ved jeg faktisk ikke, men jeg talte med en mobilforhandler, der sagde at han havde været ude for det hos Kelkoo.

Dvs differencen på 21 klik kan i teorien være leveret af en pc/bruger?

Så lyder det da, som en endnu dårligere deal :S

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:32

Fashion-Seller:

Nicolaj Thomasen:

Dvs differencen på 21 klik kan i teorien være leveret af en pc/bruger?

Så lyder det da, som en endnu dårligere deal :S

Ja det er meget normalt at man betaler pr. klik og ikke pr. unikke besøgende.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 05:37

nu ligger fejlen jo nok hos den blå avis men google analytics er da vist nok heller ikke 100 % nøjagtigt. Er der ikke noget med at det fx ikke kan tracke folk hvis de har slået scripts fra eller noget i den stil...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 06:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hvem der har ret, så syntes jeg klart DBA har et troværdighedsproblem, for det er da den tyndeste forklaring jeg nogen sinde har hørt. Kunne de ikke sende dig videre til en tekniker som kunne forklare dig det lidt bedre og som VIDSTE hvordan tingene hang sammen i deres butik ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)