jeg vil gerne bede dig om at skrive til mig med dit sensationelt godt tilbud omkring en webshopløsning. Jeg ved ikke meget om det, så du har alle muligheder for at sælge mig din løsning. Det kan være med eller uden design.
Alle seriøse tilbud er velkomne - derudover er også velkommen at sende tips til gratis eller næsten gratis løsninger jeg selv kan finde ud af - fx Wordpress eller hvad ved jeg.
Hvis du har en kommentar til hvilke betalingsløsninger er et MUST til shoppen, så skriv også gerne det.
Du kan skrive her i tråden, du kan skrive en PM til mig eller du skriver til christiansen.lars(a)yahoo.de.
Jeg glæder mig allerede at høre fra dig!
/Lars
PS: jeg har lige for øjeblikke ikke lyst til at fortælle, hvad der skal sælges, men en webshop er vel en webshop.. eller hvad?
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
PS: jeg har lige for øjeblikke ikke lyst til at fortælle, hvad der skal sælges, men en webshop er vel en webshop.. eller hvad?
Ikke når vi taler usability, layout og design.
Der er væsentlig forskel på hvordan en 18 årig pige bruger nettet og hvordan en 50 årig mand gør.
Definitionen af din målgruppe er altafgørende for at lave et seriøst design og opsætning. Ellers er det som tage et jagtgevær med ind i et mørklagt rum og skyde efter fluer. Det kan godt være du rammer rigtigt, men det er dæleme ikke baseret på ret meget andet end held. :)
Ok, så har jeg laert noget igen, nemlig at det åbenbart alligevel er afgoerende for prisen af en webshop, hvilken målgruppe jeg har.
Målgruppen er kvinder, 95 procent cirka. Alderen er i det lidt yngre segment, måske 18-40, men det kan jeg ikke definere så klart som at det er 95 procent kvinder.
Hvis du har spoergsmål der skal til for at kunne afgoere vores behov, så spoerg endelig. Jeg vil svare på det jeg kan svare på på nuvaerende tidspunkt.
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
skal man så selv lave aftalen med pbs, eller hvordan foregår den slags?
Ja det er de eneste vi ikke kan gøre inkl. i prisen. Det koster typisk 1000 om året plus lidt i oprettelse (med mindre du også skal kunne modtage internationale kort, så koster det noget mere)
ok, tak for det. Jeg troede faktisk at det var en del mere.
mener at PBS koster 3500 om året hvis du skal have de internationale kort såsom visa, mastercard. Det er dog muligt at få dette noget billigere hvis man via epay vælger den svenske pendant til pbs i dk.