Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ordner i dk domæner? For det simpelthen så besværligt!!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

GratisDNS er super fin, simpel men det virker og så kan man ændre ALT selv hos dem og prisen er for det meste også helt iotden på deres domæner.

Best regards

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 19:37

Hvad meningen med GratisDNS er? Det er da egentlig bare så du slipper for alt bøvlet med at din host skal ordne det, og så er det meget nemmere, når man skifter host. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:58

jeg sparer over 60% for .dk hos webhosting.dk (38.75 inkl. moms idag for .dk) , ikke helt rigtigt, derudover har jeg gratis grafisk statistik, forward og dns manager, kan slet ikke sammenlignes... bare min kommentar :-)

Fra Odense
Tilmeldt 31. May 08
Indlæg ialt: 8
Fra  Micusto Skrevet kl. 23:29

dnsmoo er en ny DNS-service, som er ved at blive udviklet. Med en intelligent GUI er det utroligt nemt at vedligeholde ekstremt mange DNS-zoner (f.eks. 10000) og vinke farvel til indtastningsarbejde som i 80'erne ;-)

dnsmoo er lavet, fordi vi efterhånden har prøvet en del DNS GUI'er, som gør vedligeholdelse utrolig trættende i længden.

dnsmoo BETA er i tempo meget snart, så skriv PM med e-mail-adresse, hvis I er interesseret i at teste.

Se også dnsmoo.com snart :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54

Flere bliver købt igennem dk-hostermatser.dk hjemmeside, da jeg står på venteliste på flere domæner .

Har købt  hos webhosting en del der og havde engang en konto hos surftown købte en del dengang der.

Min domæner ligger alle mulig steder unoeuro gigahost mv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:45

Søren.Pedersen:

nok lidt af et sats at satse på en lille udbyder til at hoste sine (måske vigtige) domæner, hus sagen omkring buydomains og needhost (og sikkert flere) hvor folk stod med håret i postkassen og kunne hverken det ene eller det andet, så hellere en etableret udbyder med år på bagen. MLhosting bruger selv en eller anden amerikansk navneserver,

Som lille udbyder er jeg ikke overraskende ganske uenig med dit udsagn, der er konkurser i alle brancher hos både store og små, og således osse blandt webhoteludbydere. Herinde ser jeg mange små men alligevel seriøse udbydere, som jeg godt turde overlade mine domæner til, hvis ellers jeg ikke selv var webhost :-)

Hvem skal iøvrigt ellers hive de store i ørene?

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 01:29

Jeg benytter mig af QuickDNS til alle mine domæner, det er gratis og jeg syntes det er nemt og overskueligt. Når jeg skal købe et domæne, køber jeg det hos den billigste udbyder jeg lige kan finde, og flytter dem så til QuickDNS derefter.

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)