Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for et professionelt og billigt website til dit firma?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Videbæk
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man lige har startet en virksomhed, er ens kapital for det meste ikke så stort.
Det ved jeg, har selv været der en gang!

Lad mig lige kort fortælle lidt om mig selv.
Jeg er en studerende, men stor erfaring i photoshop, dreamweaver og joomla!

Joomla er et superlet CMS system, som alle kan finde ud af! 
Derudover tilbyder vi enkel, dog effektiv, SEO (Søgemaskineoptimering) så kunderne finder dig først! Det koster ikke ekstra.

Så hvis du står som mange andre med et nystartet firma, men ingen hjemmeside, så skriv endelig til mig!
Jeg vil hellere end gerne give dig et godt tilbud. De fleste hjemmesider kan jeg lave for under 5000,- og det er inkl. 6 måneders support :)

Vi kan lave webshops, lækre designs, logoer, flash-moduler, slideshows osv. Du skriver bare dit ønske, så finder vi ud af det! :-)

Læs lidt mere om mine værdier på www.midtdesign.dk (EDIT: en database er gået ned, så menuer mangler, men værdierne står på forsiden)

Skriv endelig en mail, så kan vi altid lave et lille møde :)

Mvh.:
Benjamin Larsen
MidtDesign

sales@midtdesign.dk 

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:47

Og du kunne ikke lige vente til, at din side kom op og køre igen? Smile

Fra Videbæk
Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 12:50

Hehe - Jo det kunne jeg vel.
Men det betyder nu ikke så meget for mig, den hjemmeside er sidste prioritet. Kundernes er jo vigtigere ;-)

Men hvis folk vil have referancer, skal de da være velkommen til at skrive :-)

Benjamin 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:44