Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for et professionelt og billigt website til dit firma?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Videbæk
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man lige har startet en virksomhed, er ens kapital for det meste ikke så stort.
Det ved jeg, har selv været der en gang!

Lad mig lige kort fortælle lidt om mig selv.
Jeg er en studerende, men stor erfaring i photoshop, dreamweaver og joomla!

Joomla er et superlet CMS system, som alle kan finde ud af! 
Derudover tilbyder vi enkel, dog effektiv, SEO (Søgemaskineoptimering) så kunderne finder dig først! Det koster ikke ekstra.

Så hvis du står som mange andre med et nystartet firma, men ingen hjemmeside, så skriv endelig til mig!
Jeg vil hellere end gerne give dig et godt tilbud. De fleste hjemmesider kan jeg lave for under 5000,- og det er inkl. 6 måneders support :)

Vi kan lave webshops, lækre designs, logoer, flash-moduler, slideshows osv. Du skriver bare dit ønske, så finder vi ud af det! :-)

Læs lidt mere om mine værdier på www.midtdesign.dk (EDIT: en database er gået ned, så menuer mangler, men værdierne står på forsiden)

Skriv endelig en mail, så kan vi altid lave et lille møde :)

Mvh.:
Benjamin Larsen
MidtDesign

sales@midtdesign.dk 

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:47

Og du kunne ikke lige vente til, at din side kom op og køre igen? Smile

Fra Videbæk
Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 12:50

Hehe - Jo det kunne jeg vel.
Men det betyder nu ikke så meget for mig, den hjemmeside er sidste prioritet. Kundernes er jo vigtigere ;-)

Men hvis folk vil have referancer, skal de da være velkommen til at skrive :-)

Benjamin 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:44

Jeg tror nu de fleste iværksætter godt kan finde mere end 5000 kr. for vis unikt design der er søgeord optimering gennemtænkt med sidernes opbygning mv. lyder det for billigt efter min mening.

Ellers må man betale løbende som siden bliver udviklet eller afbetaling for ingen laver et totalt gennemtænkt side for 5000 kr.

Lige nu er der simpelthen så mange sider på nettet og der kommer flere til derfor kræver det ekstra meget af web designer og søgeord optimering bliver gjort perfekt, vi skal ikke tænke billigt vi skal vi ligger 100 kr. så giver de 110 kr.  igen.

Du kunne f.eks. lave forskellige løsninger, hvor der kunne laves mere og mere for ingen arbejder månedsvis på siden for 5000 kr. som jeg læser du gør  

Hvor meget laves for disse kr. for du levere vel ikke alt for under 5000 kr.

Hvad lever du af når der arbejdes hverdag med den side samme side i 6 måneder for 5000 kr., for søgeord optimering er et evighedsarbejde og alt kan jeg jo altid forbedres.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Videbæk
Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 15:13

Hej, jamen jeg er glad for du synes det er billigt ;-)
Jeg laver ikke en super søgemaskine optimering, men en enkel en. Dog har den vist sig at være effketiv.
Grunden til jeg ikke er dyrere, er at jeg kun arbejder med det her på fritidsbasis.

Men det lyder som om du selv laver SEO?
-Så bare rolig, jeg kan ikke gøre det så godt som en prof. SEO'er, men jeg kan gøre et udmærket job - billigt. :-) 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:13

Har lige nogle spørgsmål....

Hvad mener du med "enkel" SEO som du skriver? Er det keyword optimering? sætte meta tags op eller bare at tilføje siden til nogle få link kataloger?

Joomla, et ok cms system, men det er lige frem alle som kan finde ud af det, men kan sagens hurtigt blive forvirret og gå kold i det.. Tilbyder at træne en op, hvis dette er nødvendigt, eller er det et must at man rent faktisk kan noget joomla i forvejen?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Videbæk
Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 16:21

Mht. seo, så ja. Det er en af de ting.
Joomla kan få nogle rigtige gode SEO-extensions, som virkelig virker godt! :-)

Joomla er fantastisk!
Men ja - nogle kan godt gå kolde i det.
Det er også en af grundene til, at jeg giver 6 mdr. gratis support - både telefonisk og eMail!
Og ja, jeg træner kunden op i joomla. Jeg laver en simpel guidevideo, til de ting kunden ønsker - er der problemer eller ønsker kunden bare ikke en video, kan vi sagtens lave et møde, hvor vi gennemgår det sammen.  :-)

Benjamin 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:31

Midtdesign:
Hej, jamen jeg er glad for du synes det er billigt ;-)

Der er ikke nogen, at se på om dit tilbud er billigt eller dyrt, da kommer helt an på hvor god du er til dit arbejde. Det kan godt være en rigtigt god handel for kunden, men det kan også sagtens være katten i sækken!

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:34

Hej Midtdesign

Jeg må give Lyndsby ret - man aner ikke hvad man køber og hvor dygtig du er.

Det ville være super hvis der kom nogen referencer på bordet og du ikke var så anonym, som din profil er - på den måde havde man muligheden for i det mindste at Google dig og evt. dit arbejde...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:44

Har du nogen referencer? :-)

Mvh. Frederik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)