Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tager adwords sig betalt for ALLE klik, eller er der en grænse for hvornår de tager sig betalt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg er den glade ejer af en adwords konto og betaler hvad jeg selv synes er en "høj" klik pris :)

Nu er kontoen helt ny og jeg kan se at jeg har fået enkelte kliks på søgeord, hvor en en bruger har været på siden i godt og vel 0 sekunder.

Er dette noget Google tager sig betalt for, eller er der en bagatelgrænse, for hvor lang tid man skal være på en side før de tjener penge på en kampagne?

Der kan jo for eksempel være tale om misbrug, ved at en eller anden person klikker løs på alle kampagner blot for at trække penge ud af folks / konkurrenters konto.

Jeg mener ikke at de tager sig betalt, hvis en person gentagende gang klikker på samme annonce, men gælder det samme hvis folk er på siden tæt på 0 sekunder?

Håber det giver mening

Mvh

Guldberg

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:39

Google tager betaling per klik og ikke timepris :)

Desuden betaler du per unikke besøgende, så den samme kan ikke sidde og "irritere" dig ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 11:44

Okay tak for dit svar, det er rart at vide Smile

Tænkte at der sikkert var en bagatelgrænse som sorterede folk fra som egentlig ikke når at besøge ens side.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 11:49

Hej,

Nej, der findes ikke en bagatel grænse og du betaler heller ikke per unikke besøgende. 

Google har derimod et avanceret anti-fraud system, samt en hel afdeling dedikeret til at beskytte AdWords mod invalide klik. 

Hvis du har mange besøgende, der er på din side i kort tid bør du kigge godt og grundt på om du:

1. Udsender det rette budskab med din annonce

2. Bruger det rette søgeord.

Mvh.

Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:54

Der er rigtig mange forhold der har inflydelse på både hvor meget du betaler, om de besøgende bliver på din side eller forlader den med det samme igen og hvor meget du skal betale til Google.

Hvis du vil vide mere så se vores video på forsiden af www.imarketing.dk eller læs mere på vores AdWords side

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 11:54

Det er jeg også enig i.

Jeg forstår også at det ikke tager mere end et øjeblik at danne sig en mening til en side og at man nemt forlader den igen, det er også fint Smile

Jeg synes også der er forskel på en som besøger en side i 5 sekunder og en som er der i stort set 0 sekunder.

Men jeg har ikke noget mod at betale prisen, det er nu også mest for at få helt styr på hvordan Google griber det an, og om der er en grænse, men det kan jeg forstå der ikke er Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)