Jeg er den glade ejer af en adwords konto og betaler hvad jeg selv synes er en "høj" klik pris :)
Nu er kontoen helt ny og jeg kan se at jeg har fået enkelte kliks på søgeord, hvor en en bruger har været på siden i godt og vel 0 sekunder.
Er dette noget Google tager sig betalt for, eller er der en bagatelgrænse, for hvor lang tid man skal være på en side før de tjener penge på en kampagne?
Der kan jo for eksempel være tale om misbrug, ved at en eller anden person klikker løs på alle kampagner blot for at trække penge ud af folks / konkurrenters konto.
Jeg mener ikke at de tager sig betalt, hvis en person gentagende gang klikker på samme annonce, men gælder det samme hvis folk er på siden tæt på 0 sekunder?
Der er rigtig mange forhold der har inflydelse på både hvor meget du betaler, om de besøgende bliver på din side eller forlader den med det samme igen og hvor meget du skal betale til Google.
Jeg forstår også at det ikke tager mere end et øjeblik at danne sig en mening til en side og at man nemt forlader den igen, det er også fint
Jeg synes også der er forskel på en som besøger en side i 5 sekunder og en som er der i stort set 0 sekunder.
Men jeg har ikke noget mod at betale prisen, det er nu også mest for at få helt styr på hvordan Google griber det an, og om der er en grænse, men det kan jeg forstå der ikke er