Hej Jakub
Jeg kan sagtens klare opgaven og tror også der er flere der kan.
Men grunden til der ikke er mange som byder ind på opgaven kan være pga. kvantum.
Den pris som du skal give kan virke helt urimelig dyr pga startomkostninger til transfer.
Jeg har lige sat og regnet på det og prisen for dig (Alt inkl) vil være 1713,72 + moms.
Nu skal jeg udpensle mit regnestykke lidt for det er slet ikke tøjet der koster.
T-Shirts 310
Hættetrøjer 280
Transfer 2-farvet 20,06 pr. stk x 12 = 240,72
Film/opsætning 200 kr. pr. str pr. farve. x 2 farver = 400 kr x 2 forskellige logoer = 800 kr
Fragt 83 (Mener jeg) kr
Normalt vil der også være trykning, og måske ind/ud pak, men det regner vi ikke lige med denne gang :)
Jeg håber du kunne forstå udpenslingen. Film/opsætning er en engangsudgift for resten af livet så længe det er det samme. Derfor virker det som store omkostninger når der ikke er tale om mere tøj end dette.
Så er der nogle ting som kan gøre det billigere osv, men skal ikke slide mere på mit tastatur :)
Du er velkommen til at ringe til mig på : 36 98 06 09 hvis du har ydligere spørgsmål.
EDIT: Glemte også lige at sige det her er Kvalitets transfer som der normalt holder længere tid end tøjet. Selv på arbejdstøj.