Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræddersyet jakkesæt i NaNo-teknologi.. Kvalitet stof 130. 100% WOOL

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Pletter og smudsafvisende stof af Golden Star

Tænk på et stof der er selvrensende. Der ikke holder på Snavs, pletter og Regn.

Har du spildt ketchup på det, skyld det med vand og der er ingen pletter.

Er du fanget i regnen, eller er du gået igennem et bygge område hvor din jakke er blevet støvet. Ryst det en gang og snavset er væk.

Det lyder som et mirakel til ens øre. Ikke? Denne evne eksisterer.

Vi producerer stoffer med Nano-teknologi, dette mirakel kommer af naturen, som vi bruger til denne løsning.

Fra nu af vil du se på moden med et helt nyt synspunkt. Er dette Nano eller ej.

Skrædder syet jakkesæt i Nano, kun -----kr

Har du et jakkesæt du rigtig godt kan lide, men bare vil have den i en anden farve? Kom med den og vi finder den farve du ønsker, laver en i samme model, og justere den i målene så din nye jakkesæt passer dig perfekt..

Målene kan tages hvilken som helst sted i Esbjerg 6700 eller efter aftale.

Ring og aftal tid på tlf: _____________

skræddersyet jakkesæt NaNo kvalitet 130.100 % WOOL

Processen: Valg af stoftype/farve, opmåling og model efter helt eget ønske. Jeg ringer til skrædderen giver oplysningerne derefter klippes stoffet til og jakkesættet syes sammen af skrædderen. (IKKE nogen færdig lavet sæt der tilpasses!).  Kunden har jakkesættet efter ca, 2 uger.

Mit spørgsmål er hvor meget ville i betale for det???

Og hvad syns i om min tekst som jeg ville bruge til at reklamere med det???

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 22:35

Fed ide. Men helt klart skal du korrektur læse din reklame. Der er mange ting der får en forbruger til at løbe skrigende væk. F.eks. Det lyder som et mirakel til dit øre? En go ide er at få en evt. salgs relateret person til at gennengå teksten. Det lyder godt men mangler fin justering.
Jamen alt efter kvaliteten villle jeg give 5.000 kr MAX for dette.

Men fedt projekt. Jeg følger med spænding denne tråd

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26

Hej Steffen. Mange tak for dit råd. Jeg vil straks få kigget på teksten.

Hensyn til dit max bud til prisen, ville det være super hvis jeg kunne få det op at køre til det pris. Jeg havde selv 3.900kr i tankerne?

Har en kunde der kommer i weekenden som skal have lavet 2  sæt til det pris.  kunden har set de tre jeg har fået lavet til mig selv og var helt vilde med dem, så han bestemte sig for at lavet et i beige til når han skal vies i rådhuset og et let skindende sort til brylluppet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:35

Nå jeg læser din tekst tænker jeg NANOCOVER... Et produkt som blev solgt på meget flotte ord, meeeeen som ik helt levede op til ordene...

Er det ik lidt farligt, at sælge det på ord, som ligger tæt op af en dårlig oplevelse, som mange forbrugere har haft eller læst om?

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 01:04

Fashion-Seller:

Nå jeg læser din tekst tænker jeg NANOCOVER... Et produkt som blev solgt på meget flotte ord, meeeeen som ik helt levede op til ordene...

I det hele taget er anprisningen med nano/nanoteknoligi vel lidt for brugt efterhånden. Jeg tvivler efterhånden hver gang, jeg får at vide, at der er nanoteknologi involveret.

For det første er det ikke en kvalitet i sig selv, at der er nanoteknologi involveret (fuldstændig som 100% bomuld jo intet siger om kvaliteten af en trøje), og for det andet er der mig bekendt ingen kontrol af, om der vitterligt er nanoteknologi involveret.

Til gengæld er det ganske naturligt, at hvis man har et "fantastisk" produkt, så bruger man et buzz-word som nano for at forklare, hvordan det dog kan lade sig gøre.

For en god ordens skyld, så aner jeg intet om det aktuelle produkt her og skal selvfølgelig heller ikke dømme, om der er nanoteknologi involveret.

Mvh.

Jakob

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:14

Jeg har kun set nano-stof i form af skjorter. OIg det virkede sgu! Ingen strygning, ingen smuds og svedpletter.

Men jeg ved ikke om der findes forskellige nano-tøj produkter, jeg ved ikke hvordan man sikre sig at det faktisk ER nano-stof, og evt. ser hvilken type det er.

Så jeg føler mig lidt som en blind mand der skal ud og købe billedkunst. Jeg ved godt det er fedt, men jeg er for ukvalificeret til at vurdere varen :)

Det er en udfordring du på en eller anden måde skal over ...

Jeg kunne godt finde på, at købe et jakkesæt i nano-stof, hvis jeg kan få det snit og farver jeg ønsker og jeg har tillid til at kvaliteten er god., 

Prisen på 3.900 er nok lige i overkanten - set i lyset af, at du kan få mærkevaresæt for under 3.500 (f.eks. hos DavidK, som jeg har købt en del af http://www.davidk.dk/)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39

Jakob:

involveret (fuldstændig som 100% bomuld jo intet siger om kvaliteten af en trøje), og for det andet er der mig bekendt ingen kontrol af, om der vitterligt er nanoteknologi involveret.

For en god ordens skyld, så aner jeg intet om det aktuelle produkt her og skal selvfølgelig heller ikke dømme, om der er nanoteknologi involveret.

Nano-teknologi er i hver enkelt sektorer produceret til at forbedre "kvaliteten" af varer. I form af konkurrence i sektoren har det en afgørende betydning vil jeg nu sige.

Hvis du syntes at (skræddersyet jakkesæt i NaNo 130metervare 100% Wool ) siger intet om kvalitet for dig, så skal du self ikke ud og invester på det.  

men tak for dit indlæg, tar self hensyn til at du aner intet om det aktuelle produkt. Man kan få et sæt i tøjbutikken Marcus til ca. en tusse hvis det var noget :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

Hej Mikkel. ja jeg så også et klip i youtube med skjorten, ret vildt at se hvor godt det virker:)

jeg kan sige dig så meget at mit nano-stof kommer fra en af de fem verdens største tekstilstof konfeksion a/s fabrik, såå det er Kvalitet med stor K vi taler om:)   IKKE kina eller thailand suit men Oppe ve Hugo boss´s klasse. Har du nogen sinde tænkt på hvor Hugo boss bliver lavet? :)

Jaa, der bliver lidt af en udfordring, at overbevise man taler sandt. Jamen, jeg kan da sagtens lave den jakkesæt du har i tankerne. Eller hvis du har en der hjemme du rigtig godt kan lide men bare vil have den i en anden farve, så kan vi da også lave præcis som den. Helt  op til dit eget fantasi.

Angående DavidK´s jakkesæt. Det må være de ændre modeller de har med at gøre. Jeg har selv et Hugo boss sæt som er købt i Magasin for 5000kr hvis han kan sælge de nye modeller til under 3500kr. Så ville dem i butikkerne hænge med deres i ret længe. Jeg ville ikke kunne klare at gå længere ned i prisen, da jeg ikk tjener ret meget på det i forvejen. Men til gengæld har jeg en virkelig dygtig skrædder med 15års erfaring .

Men Mikkel, inden længe  så har jeg en video klar med min Na´ No problem jakkesæt :) VS  et alm. jakkesæt, så kan folk se med det med sine egne øjne.

Fra København N
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 35
Fra  Dansk Sproghjælp Skrevet kl. 23:20

Hej Golden Star

Jeg har skrevet et forslag til en let omskrevet tekst, som du er velkommen til at bruge:

Drømmer du om et skræddersyet jakkesæt, der aldrig skal renses eller presses?

Vi leverer praktiske og holdbare jakkesæt efter mål i det nye stof Golden Star.

Tænk på et stof, der er selvrensende. Et stof der ikke tager imod snavs, og hvor vandet preller af.

Har du spildt ketchup på det, kan du skylle det hele af med vand, og der bliver ingen pletter.

Er du fanget i regnen, eller har du gået forbi en byggeplads, så din jakke er blevet støvet? Ryst den en gang,  og snavset er væk.

Lyder det som et mirakel? Ja, måske, men stoffet eksisterer. Det produceres med nano-teknologi, en naturlig proces. Nanoprocessen flytter rundt på stoffets ultrafine partikler, så det får de egenskaber, man ønsker, uden tilsætning af fremmede stoffer. Det er 100 % uldstof, også efter nano-processen.

Har du først prøvet et nano-jakkesæt, vil du aldrig ønske dig andet!

Skræddersyet jakkesæt i nanostof, kun -----kr.

Mål kan tages i Esbjerg eller efter aftale.

Har du et jakkesæt, du rigtig godt kan lide, men gerne vil have i en anden farve? Tag det med, og vi finder den farve, du ønsker, laver et sæt i samme model og justerer målene, så dit nye jakkesæt passer perfekt.

Ring og aftal tid på tlf: _____________ 

Mange hilsner fra
Lis

www.dansksproghjaelp.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07

Mange tak for dit forslag Lis.   Syns godt om dit website :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)