Pletter og smudsafvisende stof af Golden Star Tænk på et stof der er selvrensende. Der ikke holder på Snavs, pletter og Regn. Har du spildt ketchup på det, skyld det med vand og der er ingen pletter. Er du fanget i regnen, eller er du gået igennem et bygge område hvor din jakke er blevet støvet. Ryst det en gang og snavset er væk. Det lyder som et mirakel til ens øre. Ikke? Denne evne eksisterer. Vi producerer stoffer med Nano-teknologi, dette mirakel kommer af naturen, som vi bruger til denne løsning. Fra nu af vil du se på moden med et helt nyt synspunkt. Er dette Nano eller ej.
Skrædder syet jakkesæt i Nano, kun -----kr Har du et jakkesæt du rigtig godt kan lide, men bare vil have den i en anden farve? Kom med den og vi finder den farve du ønsker, laver en i samme model, og justere den i målene så din nye jakkesæt passer dig perfekt..
Målene kan tages hvilken som helst sted i Esbjerg 6700 eller efter aftale. Ring og aftal tid på tlf: _____________
skræddersyet jakkesæt NaNo kvalitet 130.100 % WOOL
Processen: Valg af stoftype/farve, opmåling og model efter helt eget ønske. Jeg ringer til skrædderen giver oplysningerne derefter klippes stoffet til og jakkesættet syes sammen af skrædderen. (IKKE nogen færdig lavet sæt der tilpasses!). Kunden har jakkesættet efter ca, 2 uger.
Mit spørgsmål er hvor meget ville i betale for det???
Og hvad syns i om min tekst som jeg ville bruge til at reklamere med det???
|
Fed ide. Men helt klart skal du korrektur læse din reklame. Der er mange ting der får en forbruger til at løbe skrigende væk. F.eks. Det lyder som et mirakel til dit øre? En go ide er at få en evt. salgs relateret person til at gennengå teksten. Det lyder godt men mangler fin justering.
Jamen alt efter kvaliteten villle jeg give 5.000 kr MAX for dette.
Men fedt projekt. Jeg følger med spænding denne tråd