Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af artikel markedsføring

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg er lige nu igang med at skrive et større blog indlæg omkring artikel markedsføring. Man kan bruge artikler til at markedsføre sin forretning på mange måder, og de mest basale har jeg skrevet om.

Men jeg vil gerne høre om der er nogle af jer der har alternative måder at bruge artikler til at markedsføre jeres forretning eller produkt på?. 

Jeg håber nogle af jer har lidt input jeg kan bruge, til at lave et rigtig spændende blog indlæg. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:43

Hej Mark Jensen, du kunne evt. bruge en artikel på et af de store, e-zines til at markedsføre din link bait, så alle læserne giver dig naturlige link.

det gør jeg selv snart når min hjemmeside går i luften.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:52

Hej Mark

Nu ved jeg ikke om det allerede var det du havde i tankerne, men rent SEO mæssigt er der rigtig meget at hente ved at skrive artikler og tilføje dem til en artikeldatabase med relevant ankertekst osv.

Det er hvert fald en effektiv måde at bruger artikler på i sin markedsføring.

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:45

jeg bruger artiklen markedsføring til at sprede budskabet om min stripper hjemmeside

vi prøver at være nyskabende med nye tiltage indenfor vores branchen , men den der tænker første de nye ideer har et forspring i markedsføring overalt

når de andre prøver mine ideer arbejder , ja så kan man forsætte at skrive nu sker der en udvikling derved kan man lave artikler som en historie alle de nye ting der sker som man i gang satte og den der startet ud første med nyheden får jo fleste besøgene og fleste links

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 06:57

Mikael Hostrup:

Hej Mark

Nu ved jeg ikke om det allerede var det du havde i tankerne, men rent SEO mæssigt er der rigtig meget at hente ved at skrive artikler og tilføje dem til en artikeldatabase med relevant ankertekst osv.

Det er hvert fald en effektiv måde at bruger artikler på i sin markedsføring.

Hej Mikael,

Ja den del vidste jeg godt Smile. Jeg arbejder selv med at skrive seo venlige artikler. Jeg ønsker som sagt at høre om alternative måder at bruge det på

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 07:10

Fandt lige en fejl på din hjemmeside:

Det gør artiklerne relevante for bånde søgemaskinerne og dine besøgende.
(Det er under SEO venlige artikler)

Der skal nok stå både?

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 08:42

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Fandt lige en fejl på din hjemmeside:

Det gør artiklerne relevante for bånde søgemaskinerne og dine besøgende.
(Det er under SEO venlige artikler)

Der skal nok stå både?

Ja det var sku en fejl :)

Tak, det er rettet nu.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 08:46

Jeg har flere kunder som bruger SEO-artikler på deres hjemmeside, og på den måde indhenter relevante besøgende. Det typiske er selvfølgelig på eksterne sider, hvor man placerer links. Det har du selvfølgelig med, men det er noget som rigtig mange har stor succes med. 

Artikelmarkedsføring kan jo også være gode artikler, som spredes og LÆSES i medier, fora og på blogs, og på den måde skaber besøgende.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 09:10

Mark: Som du kan se koger folk suppe på den samme pointe: Artikler bruges til at skaffe indgående links med relevant ankertekst. De fleste bruger artikeldatabaser, egne hjemmesider, samt blogs og andre interaktive medier. Det er de muligheder, der er.

Brugen af en SEO artikel afhænger i høj grad af artiklens kvalitet. Er der tale om en billig skraldetekst er anvendelsesmulighederne begrænsede. Er der derimod tale om en gennemarbejdet kvalitetstekst er der større sandsynlighed for, at artiklen kan bruges i større medier og i flere forskellige seriøse sammenhænge.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 09:14

Nu er der jo ikke noget rigtigt og forkert, det kommer helt an på hvad man vil. Med professionelt skrevne artikler kan man opnå omtale, og at den spredes, fx via de sociale medier

Billigere tekster, fx til vidensdatabaser, kan sagtens have kæmpe værdi, og det er helt et spørgsmål om hvad kunden vil have.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)