Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af artikel markedsføring

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Mark: Som du kan se koger folk suppe på den samme pointe: Artikler bruges til at skaffe indgående links med relevant ankertekst. De fleste bruger artikeldatabaser, egne hjemmesider, samt blogs og andre interaktive medier. Det er de muligheder, der er.

Brugen af en SEO artikel afhænger i høj grad af artiklens kvalitet. Er der tale om en billig skraldetekst er anvendelsesmulighederne begrænsede. Er der derimod tale om en gennemarbejdet kvalitetstekst er der større sandsynlighed for, at artiklen kan bruges i større medier og i flere forskellige seriøse sammenhænge.

Ja jeg tror ikke at nogen helt forstår min pointe. Jeg vil gerne høre om alternative metoder man kan bruge dem. At bruge dem på artikeldatabaser, og andet for at få reklame og flere indgående links ved jeg selvfølig godt. Hvad jeg havde håbet var at der var nogle som har brugt artiklerne på en alternativ måde, i forhold til hvordan man generalt bruger dem da det kunne være spændende at have med i artiklen.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)