Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til leverandører-hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vil snart staret min egen webshop op, hvor jeg sælger gamle møbler, jeg restaurerer, men vil også gerne sælge brugskunst, men hvordan får jeg fat i leverandører, ehnvender jeg mig bare via deres hjemmeside eller hvordan foregår det?

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 11:06

Hej Lone,

du kan kigge lidt på nettet og se om du kan finde en egnet engros forhandler. Dem kan du typisk kontakte telefonisk eller per mail.

Hilsen, Lars

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:52

Hej Lone

Jeg har selv stået med samme problem, og gør det til dels også stadig. Jeg er ved at lave en webshop med strømper, og til det, har jeg selv sagt brug for strømper fra både nationale og internationale leverandører. Jeg har kontaktet en masse via mail, men langt de færreste har gidet at svare tilbage. Dem der så har svaret tilbage, har til gengæld været meget positive ang. min kontakt. Man kan godt undre sig noget over den forskel, man vil jo trods alt gerne købe deres produkter :o)  

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:02

Ville fx. gerne sælge Kähler keramik, kan jeg bare henvende mig via deres hjemmeside mon?

Underligt at diverse firmaer ikke er mere interesseredei at sælge ders produkter.....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)