Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en person til noget research af leverandører

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er på udkig efter en person der kan hjælpe mig med noget research af leverandører

Du vil blive givet nogle produkter/brands og skal prøve at finde en leverandør til disse. Da dette skal foregå via dropshipping, kan det godt være at der kan være lidt salg relateret for at få overbevist leverandøren om at det er en god ide. Det er derfor også en god ide hvis du har erfaring indenfor området.

Der kan afregnes enten per time eller resultat orienteret. Kontakt mig på rasmus SNABEL-A infospray.dk for mere info.

Skriv gerne lidt om din baggrund og hvilke erfaringer du har inden for området.

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 10:24

Hej Rasmus.
Er der noget fastlagt hvor dine varer skal komme fra?
Jeg undersøger til dagligt leverandører og produktions virksomheder i Kina, for kunder i Danmark
Jeg arbejder med en mand som er bosat i Kina, som undersøger, kontrollerer og forhandler med disse virksomheder. Der ud over har jeg en god aftale med et logistik firma, som kan dreje transport prisen helt ned, fra Kina til Danmark.

Hvilke varer er det du vil have leveret/Undersøgt leverandører af?

Mvh
Steffen Petersen
YBP.5800@Gmail.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:59

Steffen Petersen:
Er der noget fastlagt hvor dine varer skal komme fra?
Jeg undersøger til dagligt leverandører og produktions virksomheder i Kina, for kunder i Danmark
Jeg arbejder med en mand som er bosat i Kina, som undersøger, kontrollerer og forhandler med disse virksomheder. Der ud over har jeg en god aftale med et logistik firma, som kan dreje transport prisen helt ned, fra Kina til Danmark.

Ahh sorry, det burde jeg måske have skrevet. Varene skal komme indenfor EU (kan også være danske leverandører), da jeg ikke ønsker at mine kunder skal blive opkrævet told (da jeg ønsker dropshipping skal leverandøren kunne sende direkte til min kunde uden om mig).

Steffen Petersen:
Hvilke varer er det du vil have leveret/Undersøgt leverandører af?

Jeg kan desværre ikke komme ind på markedet her i den åbne tråd.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 11:02

Hej Rasmus,

jeg sender dig lige en mail.

/Lars

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)