Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En forside, der fanger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har skrevet et gæsteindlæg på Mikael Hostrups blog omkring hvordan man opbygger en forside der fanger

"I dette gæsteindlæg vil jeg kommentere på en række overvejelser, man bør gøre sig som hjemmesideejer, i jagten på at skabe en forside, der fanger"

Jeg tænker, at artiklen kan være interessant for andre herinde. 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:36

super super indlæg! Virkelig godt skrevet, og helt sikkert noget jeg vil bruge og tænke over når jeg skal lave forsiden på min hjemmeside.

Tobias.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:39

Gode ting du har fået fat i..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46

Udemærket artikel som rammer nogle gode pointer undervejs.

Efter min mening er indholdet dog meget indlysende, men alligevel kan det ikke helt være det for alle, da jeg ofte ser alt for forvirrende forsider på diverse webshops. Mange af dem har ofte potentiale, men har ikke forstået sig på hvor vigtigt førstehånds indtryk og overskuelighed er indefor web-branchen. 

En vigtig ting når du vi snakker om forsider, er en vigtig ting også at huske på farvekomposition. Alle "Køb"-knapper skal være i en indbydende lys grøn farve, hvorimod alle "negative"-knapper (slet fra kurv o.lign.) skal være i rød. Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:47

Mikkel Dusi:
Efter min mening er indholdet dog meget indlysende, men alligevel kan det ikke helt være det for alle, da jeg ofte ser alt for forvirrende forsider på diverse webshops. Mange af dem har ofte potentiale, men har ikke forstået sig på hvor vigtigt førstehånds indtryk og overskuelighed er indefor web-branchen. 

Ja, det er utroligt indlysende for mange, men alligevel er der rigtig mange, der glemmer at tænke på det når hjemmesiden endelig skal laves. Istedet går tankerne på hvilke farver der skal bruges og meget andet. Ikke at disse ting ikke er vigtige, men man skal bare sørge for at få de relevante informationer med også.

Netop derfor mener jeg det er en sund indsprøjtning, at man fra tid til tid husker at tænke på sin hjemmeside som en digital model af en virkelig kommunikationssituation.

Til jer andre: Tak for jeres rosende ord. Jeg er ikke tilfreds med artiklen, da den kommer lidt for langt omkring og jeg får sagt for lidt på for mange linjer.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 19:03

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)