Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket "del" eller "share" plugin bruger du, og må jeg se?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal have et social bookmarks "share" plugin installeret på min side om Gratis programmer, og derfor kunne det da være rart at se hvad mine med aminoer bruger af plugins til dette formål. Så skriv lige hvad dit plugin hedder, og så lige et link til din side så jeg også kan se det ;)

Venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:39

Hej John, tag et kig på denne her side: http://www.webfroze.com/best-social-bookmarking-plugins-for-wordpress.html

Der er listet nogle rigtig gode plug-ins og du kan hvordan de ser ud, så du kan finde et der passer til din side. 

Med venlig hilsen Thomas Frost,  WebCoders.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 01:14

Jeg tror mest på den effekt det skaber at erstatte wp-comments med facebook comments.

På http://pappi.dk/2010/09/saet-i-gang/ har jeg benyttet WP Facebook fra UpThemes. Hver enkelt kommentar giver i praksis en "share"-effekt,  fordi den efterlader et kommentar og link på kommentargiverens væg.

Det er en afvejning af hvilken type læsere man tiltrækker, og på et dansk site om gratis-programmer tror jeg ikke du skal holde vejret mens du venter på at få trafik fra stumbleupon :-)

... at få folk til at "dele" indhold bliver efter min erfaring gradvist vanskeligere og vanskeligere, for nu har det ingen nyhedsværdi at gøre det - og barrieren bliver tanken"gider jeg være ham der deler halvligegyldige ting?"

Måske Twitter har en ok chance hos dig, fordi der er en ekstra portion pc-entusiaster i twitter universet - men alt andet end FB og Twitter bidrager kun med støj imho.

Thomas bigum

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)