Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har prøvet kræfter med poker affiliates?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

C*P*C:
Arggg de er fra malta.. tror jeg er med :)

Men det forhindrer dem ikke i at få stryg i Danmark.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:18

Dansk lov er gældende i Danmark. Hvornår overruler Dansk lov en lokal lovgivning i udlandet?

Pokernet.dk er en udenlandsk side hosted i udlandet og er ejet af et udenlandsk firma. Om ophavsmanden er dansk er underordnet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 09:37

Stefan_S:

Dansk lov er gældende i Danmark. Hvornår overruler Dansk lov en lokal lovgivning i udlandet?

Pokernet.dk er en udenlandsk side hosted i udlandet og er ejet af et udenlandsk firma. Om ophavsmanden er dansk er underordnet.

Hørt! Smile Det er lige nøjagtig hvad jeg gerne vil have svar på.

Og om en hjemmeside "henvender sig til personer der er bosat i Danmark" kan jo aldrig blive objektivt vurderet. Hvis ens side har dansk som et af de sprog den kan læses på, kan det jo let argumenteres med at man henvender sig til danskere der er bosat i et andet land end Danmark, og man blot prøver at gøre sin hjemmeside så brugervenlig som muligt og dermed alle tilfredse.

Det eneste jeg kan forestille mig, er at de ønsker reklamerne blokkeret for danske IP-adresser - Men det ser jeg mere som en løsning der er baseret på følgende udtalelse "Vi aner ikke hvad vi skal gøre for at få penge ud af dette firma, så lad os i det mindste kræve at de blokerer deres reklamer for danskere" :P

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:41

Stefan_S:

Det kan godt være at du ville ønske det var sådan, men det ER det altså bare ikke.

Hvis I gerne vil arbejde på kanten af loven, med den risiko for straf det indebærer, så go ahead. Men lad være med at tro, at jeres håb om hvordan lovgivningen virker, faktisk er virkelighed. Det er dumt.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)