Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdigpakket totalløsning efterlyses!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg kender Jacob som skrev ovenfor, og vil give ham ret i at E-conomic er en god ide, vi lever af at sælge Visma Business som økonomisystem, hvilket er i en hel anden liga :)

Prøv e-conomic og se om det er noget, men jeg er sikker på at dine behov ikke dækkes alene af e-conomic, du skal udvide med en bogholderpakke som kan drifte dit bogholderi.
Prøv www.regnskabsspecialisten.dk  og snak med Jens om en model.

Mit råd er kort fortalt, lad være med at tænke hvor kan jeg få det billigste, men tænk hvor finder jeg det bedste til prisen, og sæt så en værdi på den tid du sparer ved de forskellige løsninger.

Ex fra min hverdag,
Jeg betaler 4-6.000 kr hver måned for bogholderiet, ja jeg kunne spare bogholderiet og dermed sparre de penge, men de 20-30 timer de bruger på det, skal jeg nok selv bruge 60 timer på selv, 60 timer jeg ville bruge om aftenen, som ville gå fra min skønne kærestes tid med mig.

Så tænk ikke i pris, men i tid og muligheder.

Det er mit råd.

og nej en Visma Business er ikke løsningen i denne situation, den er aaaalt for dyr : )

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Tak for dit svar.

Jeg tænker ikke så meget i pris, men faldt bare over de lægger ud med 149 kr. tror jeg det var.

Jeg vil heller finde en løsning som passer perfekt og ofre det der kræves, end at begynde på et nyt system hvert halve år, fordi der er skjulte begræsninger jeg ikke har være opmærksom på ved opstarten med programmet. Alt udvikler sig jo med tiden, vores håb er jo netop at få en solid base som gundlag.

Det skal måske lige nævnes at der ikke er tale om en alm. forretning, men en forening der står bag ved det hele, vi forventer et stort ryk ind - naturligvis er stort relativt alt efter hvem man er. For os vil det være en STOR start med 5.000 det første år.

Forventningerne er dog mere beskedne for år 1, som vi har talt om vil vi være glade for 500 de første 12 måneder, men alt kan jo overraske.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene
når du skriver 5000 ? er det så 5000 ordre ? eller 5000 kunder ?

man skal altid vælge system efter ens behov.
men for at kunne give bedere råd er der en del info der mangler.

Hvilken type forretning sælger du vare eller ydelser / abb. osv ?
har du behov for lager ? (er det vigtigt for dig at kunne følge et normalt ordre flow for indkøb ) ?
og i så fald skal dette kunne ske automatisk ?

Hvad er du villig til at ofre på den løsning du vælger ?
ville du kunne "nøjes" med standard funktioner til at starte med og så bygge systemet ud efterhånden som du får brug for flere funktioner ?

der er s.flgmange gode systemer der vil kunne bruges som udgangs punkt hvor du selv kunne rette mange af tingende til. men fælles for dem alle er nok desvære at de ikke har alle af de funktioner som du efter spørger.

dog er der mange af de stører økonomisystemer der allerede er lavet tillags moduler til som kan det du søger.

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Hvis det er en forening der står bag findes der et billigt foreningssystem som du finder på www.conventus.dk. De kan en masse foreningsting, som dankortsopkrævning ved tilmelding, sms og mail til medlemmer etc, men igen det afhænger af dit behov, hvilket system du skal vælge.

Brug noget tid på at lave en god beskrivelse af dine behov og præsenter det for nogle leverandører og indhent nogle tilbud.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tak for endnu et godt svar. Det er en forening og ikke en forretning, der er tale om.

De 5.000 som er det store forkromet håb er faktiske kunder, hvor forventningerne er at mindst 80 % tegner en abonnementsaftale om forsat ydelser fra os. Ja 80 % lyder højt, men det er jo ikke uden gund folk vælger at støtte op omkring en forening, vi er nok de eneste der vedvarende vil bistå vores bidragsyder med at godt aktiv, som de har gælde af i hverdagen, konceptet har jeg døbt AKTIV INDSAMLING, ved ikke om det findes endnu, men jeg er ikke bekendt med det.

Foreningens formål er at yde hjælp og støtte, til alle der venter på en organtransplantation, pt. 551 personer i Danmark, samt at forbedre de fysiske forhold omkring disse, både hjemme og når de er indlagt, på de særlige afdelinger for denne gruppe, på de større danske hospitalr og sygehuse, således at vi med tiden når hele vejen rundt om patienternes fysiske rammer mens de venter på et nyt organ.

Derfor er det ret vigtigt at systemet kan håndtere en stor database over vores kommende abonnementer og kunder. De indkøb der kommer vil være fra få kilder, producenten af vores produkt (eller retter vores agent for denen opgave), emballagen inkl. sikkerhedstape, så derfor er det ikke vigtig at der er en lagerstyrings del, men naturligvis er den god at have med, således at vi altid vil være opdateret med beholdningen af de ting vi har behov for.

Vi har ingen ide om hvad vi vil give for det system der rammer plet, men er åbne for indput.

Naturligvis forventer vi ikke at skulle bruge 50.000 kr årligt på styringen det første år eller 3.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bernt

Ja det lyde som en fornuftig ide, at få det hele skrevet ned og indhente tilbud, således at jeg kan få den optimale løsning fra dag 1, måske via modul opbygning, som der er nævnt flere gange.

Tak for din tid med al den hjælp til os.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René, sikke en dejlig masse svar du fik på dit spørgsmål, jeg tænkte at jeg også lige ville bidrage.

I forbindelse med abonnement, har e-conomic et abonnement system, hvor du kan tilknytte alle de kunder/medlemmer du vil, til dette abonnement, så du kan lave en opkrævningskørsel. Herefter kan du tage denne faktura fil og indlæse i pbs, som så opkræver beløbet, og du får en indlæsningsfil tilbage med betalingerne.

Endvidere, kan du udveksle data med dataløn, så når du har lavet lønnen, indlæser du blot filen i e-conomic, og så er fordelingen af atp, aud og hvad det nu altsammen hedder fordelt og klar til bogføring.

Naturligvis kan du håndterer dine bankkonti i e-conomic, og vi har endvidere en automatisk bankafstemnings facilitet, så du sparer timer på dette arbejde.

Så i bund og grund kan e-conomic det du efterspørger, og hvis du med kunde database mener CRM system, så kan dette også tilknyttes via ekstern partner. Hvis det blot er et kundekartotek, så ligger det standard i e-conomic.

Du er meget velkommen til at prøven en gratis 14 dages version af e-conomic, og naturligvis har du adgang til vores gratis hotline og omfattende online hjælp, samt gratis på vores online og offline kurser.

Håber dette kan bidrage til din søgen efter det rigtige system.

med venlig hilsen

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Ja Amino er bare et fantastisk sted at være med på.

Tak for din uddybning.

Vi skal holde møde her i weekenden hvor jeg tager print med af disse gode indlæg der er kommet fra jer alle så mine fæller har muligheden, for at følge med i hvad og hvem der er vendt af muligheder.

Jeg er på ingen måde skræmt af prisen, bare noget jeg lige fladt over med div. tillægs ydelser, men jo ret logisk at bygge det op i moduler, da ikke alle har de samme behov, en webside udvikler har jo næppe brug for en lagerenhed på 50.000 pladser.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)