Hej Rene Jeg kender Jacob som skrev ovenfor, og vil give ham ret i at E-conomic er en god ide, vi lever af at sælge Visma Business som økonomisystem, hvilket er i en hel anden liga :) Mit råd er kort fortalt, lad være med at tænke hvor kan jeg få det billigste, men tænk hvor finder jeg det bedste til prisen, og sæt så en værdi på den tid du sparer ved de forskellige løsninger. Ex fra min hverdag,
|
Hej Johnny
Tak for dit svar.
Jeg tænker ikke så meget i pris, men faldt bare over de lægger ud med 149 kr. tror jeg det var.
Jeg vil heller finde en løsning som passer perfekt og ofre det der kræves, end at begynde på et nyt system hvert halve år, fordi der er skjulte begræsninger jeg ikke har være opmærksom på ved opstarten med programmet. Alt udvikler sig jo med tiden, vores håb er jo netop at få en solid base som gundlag.
Det skal måske lige nævnes at der ikke er tale om en alm. forretning, men en forening der står bag ved det hele, vi forventer et stort ryk ind - naturligvis er stort relativt alt efter hvem man er. For os vil det være en STOR start med 5.000 det første år.
Forventningerne er dog mere beskedne for år 1, som vi har talt om vil vi være glade for 500 de første 12 måneder, men alt kan jo overraske.
Venligst René Buch