Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdigpakket totalløsning efterlyses!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Findes der en totalpakke der har samlet alt i en enhed som minumum skal indeholde.

* DataLøn

* Bankkontoer

* PBS

* Kundedatabase

* Skat

* Feriepenge

* Moms

* Udbetalte beløb til gaver / sponsorater - også til privatpersoner

Det var bare lige det jeg kunne komme på som det vigtigste, men jo mere jo bedre, så jeg ikke hele tiden skal til at lave om på det. Alt skal kunne styres fra en pc, både lokalt og eksternt.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 18:00

Hej René

Jeg går ud fra at du mener et administrativt system til en forretning.

Prøv at kigge på www.e-conomic.dk jeg tror det vil kunne opfylde de fleste af dine ønsker afhængig af hvor stort dit behov er.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 18:12

Tak for dit råd, jeg forventer at særligt i kundedatabasen at der bliver fyldt godt op >>> 5.000 plus

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 19:41

Bernt Lassen:

Hej René

Jeg går ud fra at du mener et administrativt system til en forretning.

Prøv at kigge på www.e-conomic.dk jeg tror det vil kunne opfylde de fleste af dine ønsker afhængig af hvor stort dit behov er.

Hej igen Bernt

Jeg har kigget lidt på e-conomic og kan se at det samlet set vil koste 447 kr pr. måned svarende til 5.364 kr årligt og dermed er det slut med at være et billigt system at bruge.

Har du erfaring med andre gode systemer?

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 19:55

Hejsa

Alt er jo relativt, men jeg mener ikke det er dyrt for et system der kan understøtte hele din forretning.

Du skal feks. ikke tænke på backup, det klarer de. Og systemet udvikler sig løbende.

Jeg tror det bliver svært at finde noget der er billigere.

En god ide er at beskrive dit behov og så få tilbud på flere systemer. Husk at høre til hvad det koster i opdateringsabonnement.

Jeg bruger selv flere e-conomic installationer og har en fortid som C5 konsulent. Hos mig har e-conomic vundet over C5. Om du kan finde andre systemer der er billigere og bedre kan jeg ikke udtale mig om.

Fordelen ved e-conomic er også at din revisor og bogholder har adgang til dine data uden at du skal sende filer frem og tilbage. Det virker super.

God fornøjelse

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 20:03

Hej Bernt tak for det gode hurtige svar.

Ja du har nok ret at e-conomic er godt det virker da sådan når man kigger på deres webside, men fedt at høre dine egne erfaringer med det program. Det styrker jo min ide om det kunne være den løsning der er behov for. Kan jo altid udvide efter behov har jeg fundet ud af og det er godt - jeg fik det læst som det var et karv første gang jeg læste deres side - ups sorry.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:06

Bernt Lassen:
Jeg bruger selv flere e-conomic installationer og har en fortid som C5 konsulent. Hos mig har e-conomic vundet over C5. Om du kan finde andre systemer der er billigere og bedre kan jeg ikke udtale mig om.

Bernt jeg har så en næsten fortid som udvikler på C5'en men jeg er helt enig med dig i at C5'en taber til e-conomic for de mindre virksomheders vedkommende - men du skal ikke være så stor endda før C5 er en god ide at overveje.

Med hensyn til trådstartes ønske omkring funktioner så bliver det nok meget svært at finde noget opensource som kan gøre alt det billigere end e-conomic - og e-conomic kan endda langtfra alt det der nævnes.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 20:15

Hej Søren

Hvor mener du der er konflikt mellem mine ønsker og de ting det nævnte system kan?

Husk jeg er "ren nybegynder" med denne type programmer.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:08

Hej Rene

jeg er gammel Visma konsulent, med speciale i tilretning.
og da jeg kom til at skulle åbene egen "biks" prøvede jeg e-conomic af,

vel videne at jeg ikke selv kunne pille og rette til.
Men men men e-conomic har et åbent API hvilket gør det muligt at lave moduler(der køre selvstendigt)
at få adgang til e-conomic´s data.

Med andre ord det kan godt være at e-conomic ikke kan alt det du søger men der er en del der har lavet extra moduler til e-conomic du finder listen over extra moduler her

alternativ, er det også muligt at få lavet sit helt egent modul, hvis ens behov er helt specielle.

har set mange løsninger i min tid som konsulent, og e-conomic er helt klart et super system til de små virksomheder.

men helt klar når virksomheden´s behov vokser kan det godt være man skal kigge sig om efter systemer der bedere lager styring eller andet.

Ps. jeg bruger selv e-conmic og laver idag en del tilretnings moduler til systemet :)

Mvh Jip

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 21:14

Hej Jacob

Mange tak for det grundige svar og det er klart taget til efterretning, jeg forventer jo ikke de umulige ting - men det ville bare gøre mit liv lidt letter hvis det nu var en totalløsning i forvejen.

Kan dog godt fornemme at jeg bliver nød til at dele det lidt op, for at kunne bruges på den måde jeg har i tankerne - dog er jeg særdels imådekommende for ideer og oplæg der kan gøre mine opgaver mindre.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)