Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opretter jeg en blog?

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har nok indset at der ikke er meget fornuft i at lytte til mig, så jeg må finde andre indgangsvinkler :o)

Men tillykke med bloggen, og jeg må nok indse at jeg kommer til at nøjes med at kigge med der..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

AnonymIværksætter:
Jeg havde heller ikke svaret hvis ikke trådopretter havde bryster. Pjat, jeg forpasser ALDRIG en chance for at øse ud af min EKSPERTVIDEN om wordpress, hehe

Det kan godt være jeg har bryster, men bare vent til jeg får de nye - sparegrisen er snart fyldt!!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:18

Fru Glob:

Det kan godt være jeg har bryster, men bare vent til jeg får de nye - sparegrisen er snart fyldt!!

HahaYes

- Det skal være Amino's nye tagline.

Alene på baggrund af den udtalelse burde du få dig en ekspertblog her på Amino. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 23:21

Simon Elkjær:

HahaYes

Bare rolig, jeg skal nok blogge om dem når de er lavet!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:23

Fru Glob:

Har du overvejet at lave en videoblog? Stick out tongue

Nå, det er vist sengetid..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:26

Fru Glob:

Simon Elkjær:

HahaYes

En Blog... Om Patter.... Fantastisk emnevalg.  - Robert Dølhus burde være din promoter.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 23:30

Simon Elkjær:
En Blog... Om Patter.... Fantastisk emnevalg.  - Robert Dølhus burde være din promoter.

Ingen tvivl om det, men tror du han kan lade være med at pille? Confused

Ud over det kan man få enormt meget tid til at gå på sin blog, jeg forstår godt folk kan bruge så meget tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:49

Fru Glob:

Simon Elkjær:

Ingen tvivl om det, men tror du han kan lade være med at pille? Confused

Ud over det kan man få enormt meget tid til at gå på sin blog, jeg forstår godt folk kan bruge så meget tid.

Patter giver god trafik og ingen skam  vis ham piller , bare han ikke piller dem af  , din mand .

Ja tid kan der  går  med at blogge og bedre og bedre bliver man , både med søgeord optimering og legen med orden der giver hits , velkommen i evigheds arbejdet

velkommen i blogging for man vil gerne ses .og gerne så meget som muligt , fra den gode side

Du kan sikkert blive ekspert blogger vis du skriver unikt og godt og andre iværksætter vil læse om din blog

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 00:56

Mikael christiansen:

Ja tid kan der  går  med at blogge og bedre og bedre bliver man , både med søgeord optimering og legen med orden der giver hits , velkommen i evigheds arbejdet

velkommen i blogging for man vil gerne ses .og gerne så meget som muligt , fra den gode side

Du kan sikkert blive ekspert blogger vis du skriver unikt og godt og andre iværksætter vil læse om din blog

Jeg øver mig i hvert fald så godt jeg kan, og taget i betragtning af jeg lige er begyndt har jeg ikke selv umiddelbart indtryk af at det ser skidt ud, men hvad ved jeg.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 01:11

Hej Fru Glob.

Fantastisk at se at du formåede at få lavede dig en Blog, trods de mange svar med forklaringer om hvordan man opsætter det på egen Apache server, og Databaser :D

Men vil egenlig bare give lidt info om at det faktisk er muligt at få sit eget domain sitedet for idajulie.wordpress.com , (står længere nede hvordan det gøres)

AnonymIværksætter:

Jojo, men det fede er jo at have den på sit eget site. Det kan lade sig gøre at flytte den, men det er næppe smertefrit.

Hvis du lige kigger lidt på Wordpress side så står der faktisk at man kan få sit eget domain navn hvis det ønsker http://en.support.wordpress.com/domain-mapping/

Mike :

ML Hosting så køre det. Har selv 2 hjemmesider der Big Smile

Det er da vidst std svar på alle tråde som bare omhandler hjemmesider minimalt... du gir den sgu gas må jeg sige ;)

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)