Jeg havde heller ikke svaret hvis ikke trådopretter havde bryster. Pjat, jeg forpasser ALDRIG en chance for at øse ud af min EKSPERTVIDEN om wordpress, hehe
Det kan godt være jeg har bryster, men bare vent til jeg får de nye - sparegrisen er snart fyldt!!
En Blog... Om Patter.... Fantastisk emnevalg. - Robert Dølhus burde være din promoter.
Ingen tvivl om det, men tror du han kan lade være med at pille?
Ud over det kan man få enormt meget tid til at gå på sin blog, jeg forstår godt folk kan bruge så meget tid.
Patter giver god trafik og ingen skam vis ham piller , bare han ikke piller dem af , din mand .
Ja tid kan der går med at blogge og bedre og bedre bliver man , både med søgeord optimering og legen med orden der giver hits , velkommen i evigheds arbejdet
velkommen i blogging for man vil gerne ses .og gerne så meget som muligt , fra den gode side
Du kan sikkert blive ekspert blogger vis du skriver unikt og godt og andre iværksætter vil læse om din blog
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ja tid kan der går med at blogge og bedre og bedre bliver man , både med søgeord optimering og legen med orden der giver hits , velkommen i evigheds arbejdet
velkommen i blogging for man vil gerne ses .og gerne så meget som muligt , fra den gode side
Du kan sikkert blive ekspert blogger vis du skriver unikt og godt og andre iværksætter vil læse om din blog
Jeg øver mig i hvert fald så godt jeg kan, og taget i betragtning af jeg lige er begyndt har jeg ikke selv umiddelbart indtryk af at det ser skidt ud, men hvad ved jeg.
Fantastisk at se at du formåede at få lavede dig en Blog, trods de mange svar med forklaringer om hvordan man opsætter det på egen Apache server, og Databaser :D
Men vil egenlig bare give lidt info om at det faktisk er muligt at få sit eget domain sitedet for idajulie.wordpress.com , (står længere nede hvordan det gøres)
AnonymIværksætter:
Jojo, men det fede er jo at have den på sit eget site. Det kan lade sig gøre at flytte den, men det er næppe smertefrit.