Dog er det ikke en bloggen rigtige som jeg ser det , den side du henviser til , med flot er den , men man kan ikke abonner på indlæg da der ikke er rss eller feed på siden , du henviser til
Hvis du tilmelder dig hendes nyhedsbrev vil du modtage nye indlæg, m.m. - så det er da en blog?
En blog er en side der løbende opdateres og gamle sider bliver gemt lige som en dagbog , vil meste se det som en nyheds side om hende selv , jeg kan ikke se hvordan man kigger tilbage i hendes indlæg den blog du , henviser til med designet er flot
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
En blog er en side der løbende opdateres og gamle sider bliver gemt
lige som en dagbog , vil meste se det som en nyheds side om hende selv ,
jeg kan ikke se hvordan man kigger tilbage i hendes indlæg den blog du ,
henviser til med designet er flot
Okay, tusind tak for hjælpen - så blev jeg også det klogere.
Min måde at forklare det på vil være: WordPress er et "lille" CMS, et CMS skræddersyet til kun at have blogfunktionalitet. "Softwaren" består af en stak php-sider som skal placeres på en server med Apache-MySQL-php kombinationen. Denne opsætning kan godt testes lokalt på ens egen pc hvis man har evnerne. Det kan kan gøre nogle ting lidt hurtigere - f.eks. teste grafik og layout - men normalt er det tilstrækkeligt bare at lægge det på det webhotel der tilbyder førnævnte opsætning.