Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsalg til opstart af virksomhed!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er to fyre på 18, som agter at starte en virksomhed op. Vi har før solgt voks, men da der ikke længere er den store forretning i det, har vi lagt det på hylden, og leder nu efter nye varegrupper. 

Vi kunne godt tænke os at starte noget op med videresalg af varer. Både B2B og B2C kunne være interessant. 

Budget er: 5.000,-

Kom med forslag! 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:26

Hvordan vil i sælge?

på gaden, eller via en webshop eller hvad?

hvor meget skal de 5000,- råde over?

Er det kun til opkøb af varer, eller skal der også kunne købes en webshop?

Er i fuldstændig ligeglade med hvad det er i skal sælge?

i bliver simpelthen nødt til at være lidt mere specifikke.

Men ellers tag et kig i tilbuds sektionen. der bl.a. en der er ved at sælge et parti kasketter.

Tobias.

Tilmeldt 29. Aug 10
Skrevet kl. 23:35

nettet og lokalt.

De 5000,- skal dække udgiften til varer, da vi selv kan sætte en webshop op.

Vi er ikke helt ligeglade, helst ikke noget som der findes alt for meget af i forvejen (Tøj, hårvoks osv.) 

Vi er mest interesserede i at sælge en vare vi kan få leveret af fast leverandør og ikke bare nogle restpartier.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 04:15

Hejsa

Hvad med at lave en online "accesories"-shop hvor man KUN kan købe tilbehør til ting. Såsom covers til iPhone og sådan noget?

- Det er lidt svært at komme med en kvalificeret idé, når i ikke har så mange præferencer.

Hilsen Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 29. Aug 10
Skrevet kl. 06:55

Steffen Nørgaard Andersen:

Hejsa

Hvad med at lave en online "accesories"-shop hvor man KUN kan købe tilbehør til ting. Såsom covers til iPhone og sådan noget?

- Det er lidt svært at komme med en kvalificeret idé, når i ikke har så mange præferencer.

Hilsen Steffen

Lyder da ok, men måske er der ikke helt så mange penge i det. Ville gerne sælge noget som man kunne tjene en god sjat penge på i lægden. 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 08:01

Det lyder da som om at du har rimelig meget styr på hvad i ikke vil sælge, fordi der ikke er nogen penge i det.

Så burde i da også selv kunne finde noget som i kan sælge, hvor der også er penge i det..

Tobias.

Tilmeldt 29. Aug 10
Skrevet kl. 11:18

Sjoegaard:

Det lyder da som om at du har rimelig meget styr på hvad i ikke vil sælge, fordi der ikke er nogen penge i det.

Så burde i da også selv kunne finde noget som i kan sælge, hvor der også er penge i det..

Tobias.

Kan godt forstå at du siger at vi er sikkere, men self kan der være penge i alt det er rigtigt, men var ikke ment som om at vi ville sælge dette. Mere fordi vi ikke har den store idé, kunne det være godt med nogle forsalg til nogle nicher vi kunne beskæftige os med? :)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 12:49

Hej Drenge.

Med et budget på 5000 kr., forstår jeg godt i har lidt problemer med at finde det rigtige produkt/branche....

Men lad os nu se fordele, frem for ulemper! - Jeg har nedenfor skrevet et par ting, som I måske med glæde kunne tage fat i, og forsøge at lave lidt knaster. Dog skal jeg understrege, at det ikke altid er så fandens klogt bare at springe ud i noget. Der er altså ingen ''hurtige penge'' nogen steder, i hvert fald ikke jeg har hørt om, så for at I kan bygge den gode forretning i med sikkerhed går og ønsker, så skal i brænde for det i laver - Brænder i ikke for det i laver, så bliver det med sikkerhed kedeligt i løbet af ganske kort tid, og i mister lysten til at drive forretningen videre – Og så kan vi alle regne ud at de 5000 hurtigere bliver til 0, end til 10.000 :-).

Nu ved jeg godt i efterspørgere idéer til varer, i direkte kan sælge, men jeg tror faktisk der er bedre løsninger på jeres problem. Jeg mener blandt andet affiliate kunne være en fantastisk mulighed, når budgettet ikke er større.
Jeg formoder I ved hvad affiliate er, hvis ikke, så kig lidt rundt på amino, eller kontakt mig via Privat Besked.

Med hensyn til webshoppen, så synes jeg at i måske skulle kigge lidt nærmere på Dropshipping. For når i søger en seriøs leverandører, men samtidig kun har et budget på 5000 kr., så synes jeg den ser sværd ud. Derfor kunne dropshipping være en udmærket mulighed.

Til dropshipping er der startet et forholdsvis nyt firma, der hedder dropshippers.dk - Kig lidt nærmere på dem.

Håber i kunne bruge ovenstående til noget - Kontakt mig endelig hvis i har yderligere spørgsmål, min mail står under indlægget. Smile

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 12:52

Hvad med i fået lavet en affliate side ??

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:12

Hej Youth

Julegave-sæsonen nærmer sig. Find 5 fede varer, som mange kan bruge, ring gratis over Skype til virksomhederne og giv dem et tilbud, der "sparker røv" - evt. på dropshipping. På den måde er det "kun" Jeres tid, som I skal bruge. 

Michael

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)