Hej Drenge.
Med et budget på 5000 kr., forstår jeg godt i har lidt problemer med at finde det rigtige produkt/branche....
Men lad os nu se fordele, frem for ulemper! - Jeg har nedenfor skrevet et par ting, som I måske med glæde kunne tage fat i, og forsøge at lave lidt knaster. Dog skal jeg understrege, at det ikke altid er så fandens klogt bare at springe ud i noget. Der er altså ingen ''hurtige penge'' nogen steder, i hvert fald ikke jeg har hørt om, så for at I kan bygge den gode forretning i med sikkerhed går og ønsker, så skal i brænde for det i laver - Brænder i ikke for det i laver, så bliver det med sikkerhed kedeligt i løbet af ganske kort tid, og i mister lysten til at drive forretningen videre – Og så kan vi alle regne ud at de 5000 hurtigere bliver til 0, end til 10.000 :-).
Nu ved jeg godt i efterspørgere idéer til varer, i direkte kan sælge, men jeg tror faktisk der er bedre løsninger på jeres problem. Jeg mener blandt andet affiliate kunne være en fantastisk mulighed, når budgettet ikke er større.
Jeg formoder I ved hvad affiliate er, hvis ikke, så kig lidt rundt på amino, eller kontakt mig via Privat Besked.
Med hensyn til webshoppen, så synes jeg at i måske skulle kigge lidt nærmere på Dropshipping. For når i søger en seriøs leverandører, men samtidig kun har et budget på 5000 kr., så synes jeg den ser sværd ud. Derfor kunne dropshipping være en udmærket mulighed.
Til dropshipping er der startet et forholdsvis nyt firma, der hedder dropshippers.dk - Kig lidt nærmere på dem.
Håber i kunne bruge ovenstående til noget - Kontakt mig endelig hvis i har yderligere spørgsmål, min mail står under indlægget. 
Rasmus