Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungnewz.dk, - hvad er din vudering?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Mit navn er René Kirk Ranum, jeg er ny her på Amino, men har kun hørt godt om siden. Jeg er driver et lille projekt ved navn, ungnewz.dk, som navnet hentyder til, er et online nyhedsmagasin for unge. Siden er ikke mere end 2 måneder gammel, og det går den rigtige vej for besøgtallet. Igår skiftede vi så fra vores gamle design til det nye som du ser på siden nu. 

Mit spørgsmål er så til jer: Hvad synes I om selve siden? Er der noget der mangler, noget der kunne gøres bedre eller lignede?

Med venlig hilsen:
René Kirk Ranum
Initiativtager, ungnewz.dk 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:30

Hej Rene

Designet virker meget overskueligt og enkelt - hvilket jeg synes er positivt.

Det kan dog være lidt svært at bedømme siden ordentligt før der er mere indhold.

Held og lykke med projektet.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 17:33

Hej Kasper.

Der er en del nyheder, faktisk er der 52 stk. indtil videre. :-) Jeg formoder det blot er forsiden du bedømmer udfra? I så fald, sidder jeg faktisk lige nu og arbejder på at få flere nyheder vist på forsiden, men indtil da ser det sådan ud.

Tak for din kommentar :-)
God søndag. 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:37

Hej Rene

Jeg klikkede skam rundt og lurede lidt.

Men du har ret - det var på forsiden jeg mente. Indhold behøver jo ikke kun være artikler - det kunne også være andre ting, som unge ville finde interessant.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 17:38

Korrekt. :-)

Tusind tak for din konstruktive kommentar :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:41

Hej René,

Velkommen til amino! Ved ikke hvorfor, men synes jeg har set navnet på dit website før?

Nå, men ang. websitet, så skyder jeg lige fra hoften: Kaster jeg et hurtigt blik på din forside, så savner jeg allerede der en oplevelse, som giver mig indtryk af, at her er der rigtig mange interessante tekster/informationer at hente for mig som som ung. Nu er jeg ikke ung, men jeg ved, hvad jeg typisk fænges af, når jeg besøger et website for første gang, og der føler jeg ikke, at du/I leverer varen/varerne.

Der må simpelthen være mulighed for at lave meget mere interessant indhold, før en side lanceres.

En god ting er altid at sætte sig ind i den besøgendes sted. Ville du fænges af det site, du har skabt? Ville du vende tilbage :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 17:46

Hej Thomas.

Jeg lancerede blot dette design igår, og er derfor i færd med at finde ud af, hvordan og hvorledes jeg gør forsiden langt mere tiltrækkende for de unge. Hvad vil du finde tiltrækkende på en forside? 

Jeg vil med oprejst pande, give dig ret i, at forsiden ikke just er den mest spænende, men jeg behøver en smule hjælp til at finde ud af, hvad der gør en forside som min spænende. 

Med venlig hilsen:
René Kirk Ranum

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:47

Hej rene.

jeg synes forsiden virker lidt kedelig, og så tror jeg det ville være federe hvis menuknapperner øverst oppe, altså "debat, film & tv osv." bredte sig ud over hele linjen, så knapperne bliver lige store.

Tobias.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 17:50

Hej Tobias :-)

Det er bevidst at knapperne ikke har samme størrelse, men en størrelse efter hvor langt ordet eller ordene i boksen er. Det er fordi at der er mulighed for at der snart kommen en kategori mere, pga. et muligt samarbejde vi arbejder på, på nuværende tidspunkt.

Det med forsiden er vi opmærksomme på, - men mange tak :-)

Med venlig hilsen:
René Kirk Ranum

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:51

Hej René.

Jeg synes at logoet er alt for langt oppe, det er som om at det nærmest hænger i loftet, jeg havde lavet en større header, så logoet havde mere "space" omkring sig.

Faktisk synes jeg at hele siden er alt for kompakt og presset for meget opad, hvis du forstår.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)