Det her er også kun velment kritik, fordi jeg kan se, hvor meget bedre udførelsen af jeres koncept kan blive. Med et website-navn som ungnews.dk, så er mulighederne næste uendelige. Tænk på, hvor mange forskellige emner, I kan behandle, hvor mange forskellige vinkler I kan anskue ungdommen fra!? Hvad vil det sige at være ung, uerfaren og usikker? Hvad vil det - eksempelvis - sige at lide af mindreværdskompleks? Hvordan er det at få sin første kæreste? Hvordan er det at gå fra sin første kæreste? Hvordan lærer man at forstå det modsatte køn? Hvordan vælger man den rigtige studieplads? Hvordan håndterer man et job ved siden af sine studier? Hvilke rettigheder har man som ung i det pågældende job? Er det okay at stoppe med uddannelsen i en periode, mens man arbejder i udlandet? Etc., etc.
Alle de muligheder lægger op til en meget mere interessant og nuanceret forside. Lad mig give dig et link til et website, hvor både folkene bag sitet, såvel som brugerne selv, leverer anmeldelser og andet materiale til siden. Kig på forsiden og se, hvor meget mere information, den udstråler? Linket er i øvrigt kun ment som inspiration:
Det lyder slet ikke som nogen dum idé. Selv havde jeg aldrig nogensinde skænkede det en tanke, at lave sådan nogle indslag på siden. Jeg vil hurtigst muligt se på muligheden for at få nogle folk til at skrive sådanne indlæg.
Jeg synes, som det er nænvt, at bjælken med logoet i toppen skal 1) være lidt større ELLER 2) logoet skal rykkes lidt ned, det virker for kompakt på en eller anden måde.
Desuden synes jeg (betragt det ikke som en anklage, men som et synspunkt), at logoet er en kende for traditionelt. Når jeg siger traditionelt mener jeg, at det er typisk og ikke skiller sig ud fra mængden - og derfor bliver lidt kedeligt.
Men uanset hvad er det er superfedt initiativ. God vind! :-)
Med hensyn til din påstand om at logoet er for traditionelt, så hænger det sammen med, at vi helst ikke vil have for mange pang-farver rundt omkring på siden, og logoet skulle gerne afspejle sig i brugervenlighed og simpelhed.
Det med at det hele virker kompakt er jeg i gang med at få rettet :-)
Du skal nok regne med at få blive kontaktet af newzmedia, der står bag newz.dk, som er en af Danmarks største hjemmesider for IT-nyheder, og hvis slogan er "nyheder for nørder - af nørder", hvilket jo er ret så tæt på dit eget.
Jeg synes design virker for simpel hvor er billeder på siden med unge mennesker billeder skaber nu engang liv .jeg ville lave et baner der haver en power effekt
End dem lyse blå tekstfarve på hvid baggrund er lidt svære at læse vis man sider udenfor eller i sollys , lav en tekstfarve lidt imod mørkere blå tekstfarve i tags eller vælg sort tekst farve til tags .
Hårdt konkurrence markedet i er gået ind på , med mange hjemmesider der laver det samme , derfor ville også satse på at få masser af links til siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows