Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing af småopgaver til billiglande - kender nogen et website?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse

Jeg gaar selv og kigger efter en freelancer som kan bygge en hjemmeside for mig for en rimelig pris. Jeg har fundet to sider paa nettet som formidler kontakt:

Jeg har ikke selv brugt siderne endnu saa jeg kan ikke sige om de er gode eller ej. Jeg regner med at oprette mit project paa en af dem og se hvad de kan tilbyde. Det gode ved siderne er at du kan laese feedback fra andre brugere.

Hilsen

Nils

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 08:10
Hej.

Jeg har benyttet getafreelancer.com og fået flere gode erfaringer. Om ikke andet synes jeg så godt om ideen så jeg lavede www.findenfreelancer.dk samt www.findenfreelancer.com 

Et andet sted jeg synes er spændende er www.ifreelance.com som i højere grad lader freelanceren vise sine kompetencer for servicekøbere.

På freelanceportaler er det nemt at oprette et projekt og freelancere byder derefter ind på opgaven. Man kan inden accept se hvad andre mener om freelanceren og kvaliteten af arbejdet.

Dog må man konstatere at forretningskulturen er meget forskellig mellem verdensdelene. Der er en række faldgruber.
F.eks. vil man komme ud for at der helst skal betales forud. I samme øjeblik opgaven er betalt er vedkommende utrolig svær at komme i kontakt med - så benyt escrow når du kan  Man kan også have svært ved at få en faktura efter udført arbejde og betaling osv..
Omvendt mener nogle indere/pakistanere at europæere ikke er værd at arbejde for, for vi kan ikke definere rammerne i et projekt. Dvs. vi forlanger altid lige lidt mere (udvider aftalen hele tiden). Mon ikke mange af os Aminoer kender lidt til det enten som køber eller sælger af en ydelse?

Hvis man har en helt specifik og veldefineret opgave der skal løses kan det være en god ide at poste den på sådan et freelancesite. Der skabes også langvarige relationer...

Med venlig hilsen

Carsten O.

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:07

Jeg sidder i Vilnius, Litauen, og har en grafisk og web design virksomhed, hvor vi bruger unge dygtige grafiske designere som freelancers til salg i Skandinavien. Vi hygger os med web design, men vores faste rutinemæssige kunder er dem vi er yderligere interesseret i.

Jeg ved at Vilnius universitet underviser i dansk (og andre nordiske fag) og jeg har luret på, om vores næste område skal være outsourced freelance oversættelser, renskrivninger osv. Jeg har f.eks. en kunde, der gerne vil have oversat et par bøger - no problem...

Er der nogen, der ville være interesseret i at bruge en littauer, der både kan dansk, engelsk og tysk/russisk/fransk til freelance opgaver?

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:11

Har I også Flash designere?

> Er der nogen, der ville være interesseret i at bruge en littauer, der både kan dansk, engelsk og tysk/russisk/fransk til freelance opgaver?

Hvad er prisen? Det lyder meget interessant. Vi har også kunder i www.eruditesoft.com, som vi håndtere forskellige administrative opgaver, hvor vi netop ikke kan klare de ting, som forudsætter, at den ansatte skal kunne dansk.

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 13:53

Hvis man får engelsk -> dansk oversættelser i nakken rent prismæssigt, så kunne jeg absolut godt være interesseret. 

Genvejen til en fantastisk blog

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Skrevet kl. 22:53

Det kan nok være svært at finde en, der er 100% flydende i dansk. Det kommer an på, hvad man forventer. Hvis det er whiteboards, der skal afskrives og oversættes eller lign. så er det muligt - men oversætte bøger og fagsprog kan blive svært, formoder jeg. Oversættelser af høj kvalitet skal være på ens moderssprog, sådan er reglen.

Jeg kender umiddelbart et par stykker på Vilnius universitet, der kan dansk.

I Imaginess, så har vi den politik, at vi ikke vil betale den samme usle løn som man ellers får herovre. Vi sætter en stolthed i, at betale vores freelancers en rimelig sum som deres arbejde er værd - i Danmark. Det betyder, at prisen per time er tæt på de 200 kr. for enkeltstående projekter og ned til omkring 100 kr. for rutinebaseret opgaver. Det er stadig en god slat at spare i forhold til en dansker med feriepenge, administration osv. og vi har højt motiverede arbejdere.

I Imaginess sørger for at betale freelanceren og fakturer timerne til kunden. Nemt og simpelt. Så undgår man mødet med det meget administrative og komplicerede lønsystem herovre.

Vi har et værktøj, der gør, at man som kunde kan få direkte adgang til freelanceren igennem et slags forum. Indenfor vores design, så kan der derved godt sidde 2-3 designere og løse en opgave sammen med kunden i en åben dialog.

Men 200 kr. som start og så ned til en 100 kr. ved større projekter eller routine-opgaver er vel mit gæt. 

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Skrevet kl. 16:11

Til dem, der stadig følger med omkring billige oversættelser og andre små-jobs, så har vi nu fået kontakt til Ruta, der har været ansat som dansk-littauisk tolk i 6 år og hun vil gerne have nogle freelance timer med diverse oversættelser.

Det gælder forskellige tekster, artikler, bøger, websider osv.

Kontakt os og lad os snakke om de nærmere detaljer... 

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:10
Hej Lasse, Jeg kan muligvis hjælpe dig med din forespørgsel, hvis jeg kan få yderligere informationer. Vi har en afdeling i Vietnam, som sikkert vil kunne varetage dine opgaver. Den ledes til daglig af en dansk direktør som står for kommunikation, produktionsstyring, kvalitetssikring osv. Vi har et online program der er nem at tilgå og betjene til overførsel af data samt kommunikation. Hvis du er interesseret, kan du skrive til mig her eller på min firmamail: tmj@buchs.dk Med venlig hilsen Thomas Søby Kontaktchef BUCHS
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

If you are looking for really skilled freelancers, imicrolancer is for you. Check out http://imicrolancer.com/ as they have legit freelancers that can be hired for a very affordable price.

Fra Lipa
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 32
Fra  OLM Business Solutions Skrevet kl. 02:32

Vi i OLM Business Solutions, et dansk/engelsk firma med base på Filippinerne. 

PRISER FOR IT OG WEB PROGRAMMØRER HOS VORES IN-HOUSE ANSATTE LIGGER PÅ DKK 3-400 PER DAG. 

Vi vil hermed  informere dig om, hvordan du kan reducere dit firmas driftsomkostningermed op til 70%!

Manila er de seneste par på blevet et mekka for outsourcing blandt andet grundet filippinernes lave lønninger og  høje niveau i engelsk/amerikanske 

Du kan stort set outsource alt.

Her er et par forslag til, hvad vi kan tilbyde:

1. Website udvikling, SEO, f.eks. link-bulding
  2. Call Center
  3. Software projekter
  4. Grafisk design, arkitektarbejde og kontorindretning med animation og 3D modellering
  5. Bogholderi: kontering, moms, løn og lignende arbejde
  6. Serverovervågning, installation af servicepakker, updates og cloud services, softwareoptimering få mere ud af eksisterende softwareapplikationer
  7. Prototypeudvikling (udvikling af testprogrammer til testning af koncepter og muligheder) samt Research & Development
  8. Rapport- og analysearbejde
  9. Transskriptionstjenester, oversættelser o.l
  10. Start-up hjælp for nye virksomheder der vil ind i Filippinerne, markeds research og marketing
  11. Rekruttering af medarbejdere, freelance, fastansatte eller online hjælp

Kontakt os og få mere at vide om hvordan vi kan hjælpe din virksomhed.

Vi står klar til at finde gode pålidelige firmaer, som kan bidrage væsentligt til succes for jeres virksomhed.

Mvh

Liv Didriksen, Morten Carstensen og Oliver Lewis

Hvem er vi?

Liv Didriksen – mange års erfaring i IT og BPO (Business Processing Outsourcing) samt startet sit eget indkøbsfirma Matic. Liv har stor erfaring indenfor professionelle supportsystem, samt et stort netværk af leverandører og kontakter indenfor IT og BPO sektoren.

Oliver Lewis – ejer af firmaet Lewis Glanz, et rekrutteringsfirma med kontor i Manila og London. Oliver har 6 års erfaring med rekruttering for multi-nationale virksomheder med speciale i SAP, Oracle, MS, Java og Net. Firmaet Lewis Glanz  har en database på over 150,000 arbejdere.

Morten Carstensen – 20 år på Filippinerne, heraf 16 år med egen fabrik for produktion af designede stearinlys og 2 år med agriculture trading virksomhed. . Morten  har i de sidste år hjulpet andre firmaer som konsulent  på marketing og markedsresearch samt været med i virksomheds  start-ups.

Vi kan kontaktes på Skype

Morten Carstensen         morten_carstensen        telefon +639178220921

Liv Didriksen                      liv.didriksen                      telefon +6392755278276406.OLM profil.pdf

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)