Mangler du en hjemmeside? Er din nuværende hjemmeside besværlig og tager for meget af din tid? Er du træt af besværlige IT ord som du ikke forstår (eller har tid til at lære at forstå) ?
Hvis du ikke er nogen IT-haj, så bare rolig, det er intet problem. I dag er det blevet så nemt at få en hjemmeside at alle kan finde ud af det. Det kan nemt løses. Jeg har skrevet to artikler som jeg kan anbefale at du læser: http://mcoroklo.dk/Site/Articles/Hvordan-Faar-Jeg-En-Hjemmeside.aspx http://artikeldatabase.dk/artikler/hvordan-far-du-en-hjemmeside Disse to artikler forklarer kort sagt at før du skal have en hjemmeside så skal du overveje dit behov. Skal jeg have noget ultra simpelt? Eller skal jeg have noget lidt mere avanceret?
Hvis du efter at have overvejet det lidt, så kan jeg fortælle at jeg lige nu sælger hjemmesider som dækker langt de flestes behov. Du får en færdig hjemmeside som bare virker, med et design lavet specifikt til dig. Herudover får du samtidig support. Se video introduktion af Lav Egen hjemmeside Hvis du stadigvæk, efter at have set denne video, mener at du IKKE har behov for en mere avanceret hjemmeside, så kan jeg stærkt anbefale dig at kigge på MeeBox. [Egoistisk affiliatelink fjernet af moderator] Jeg lovede i titlen at du kan få en hjemmeside for under 100kr. Det gør du ved at bruge MeeBox løsningen [Egoistisk affiliatelink fjernet af moderator], hvor du installerer Wordpress på dit domæne. Dette er yderst simpelt, og du kan finde hjælp inde på siden (eller skriver du bare, så hjælper jeg dig over Skype / MSN / Mail). Hvis du bare behov for noget lidt mere avanceret, så overvej Lav Egen Hjemmeside fra Mcoroklo. Hav det godt, Lars
|
Hvor er denne gratis guide? Du henviser til Meebox, men skriver intet om hvordan man opsætter det et download link eller lignende. Tilgengæld er du glad for at link til din egen hjemmeside. Du har ikke skrevet noget brugbart man ikke kan finde på google ved at søge efter en gratis hjemmeside.
Er du egenligt ikke mere interesseret i at sælge en hjemmeside til 1800 excl moms end at fortælle hvordan man får en hjemmeside til under 100,-?