Ja, det kan måske være rigtigt at det er godt at lukke ned når der er gået lidt tid. Men man kunne jo også arbejde på at tilføre nyt blod og så være mentorer for de nye - på den måde giver man det videre, som man har fået ud af det. Jeg meldte mig til da jeg kom på Amino, men kom aldrig til et møde. De blev aflyst fordi folk ikke rigtig ville mere. Det synes jeg var ærgerligt, for jeg havde rigtig meget brug for at snakke med andre der var selvstændige i nordjylland og lære noget fra nogen der var længere end mig. Men det har der måske ikke været energi til - når det kører, er overskuddet til at tage sig tid til andre måske noget man skal finde frem og ikke noget der er der som udgangspunkt. Jeg skal prøve at se om jeg kan lære af jeres eksempel og ikke glemme at finde overskud til at "give videre" når det hele bare kører som smurt! Jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere det så det ikke lyder bebrejdende - det er dagen for ung til, så i må bare nøjes med at tro på det når jeg siger det :) Mette |
Mette, lad os starte et to-mands netværk :-)
jeg er frisk på at mødes 3-4 gange om året, evt mere hvis vi har noget på programmet.
Hvis der skal flere med skal de igennem grufulde optagelsritualer