Jeg vil lige lave lidt PR for den nordjyske gren af Amino, nemlig Amino Nord. Vi er en flok nordjyske iværksættere som først mødte hinanden på Amino, og senere har stiftet et efterhånden velfungerende netværk hvor vi mødes en gang i måneden i Aalborg, hos ReFocus som er stærkt repræsenteret her på Amino. Næste møde er på mandag den 8. januar, hvor Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation (behøver vist ingen grundigere præsentation her på Amino) kommer og holder et oplæg om pressemeddelelser. Bagefter er der diskussion, og mulighed for at stille spørgsmål eller få gode tips. Så hvis du bor i Nordjylland og har lyst til at deltage i vort netværk, så smid mig en mail på carsten.net@gmail.com. Så skal jeg sørge for at du får information. Du kan stadig nå at deltage i mødet på mandag. Vi vil nemlig gerne være flere i netværket. Vi er p.t. 21 personer, hvoraf det lykkes at samle ca. halvdelen til hvert møde. mvh Carsten |
..og, hvis du bor på vesterbro eller i omegnen kan du møde ligesindede sindsforvirrede mennesker til Amino City, bare du tropper op til davidchristensen's cirkus (behøver vist ingen grundigere præsentation her på Amino), hvor jeg selvfølgelig vil gøre alt for at reklamere for rettidgig kreativitet, umiddelbar syntese og umiddelbar innovation.
Vi mødes på rådhuspladsen med en sang og tale og en lille én - og det er desuden gratis.
Bare sig til hvornår (: