Til info for alle andre - det holdes hos Marcel ![]() mvh Carsten |
Dato: 03-01-2007 07:20:36 Forfatter: Carsten Jacobsen
Til info for alle andre - det holdes hos Marcel

Til info for alle andre - det holdes hos Marcel ![]() mvh Carsten |
Det lyder hyggeligt - så kommer jeg også ![]() ps - jeg vil bl.a. tale lidt om sex... mvh Hans |
|
|
Jeg bumper lige denne gamle tråd for at gøre opmærksom på at der er en Amino gruppe for nordjyder: http://www.amino.dk/groups/amino-nord/default.aspx - giv mig et praj, hvis du vil med :) Mette |
1) jeg tror amino-nord er afgået ved døden 2) linket virker ikke |
mvh Bent
1) Vi er to nu 2) Det virker altså her ? Oo |
Hej Mette
Jeg tror det skyldes, at du har lukket gruppen. Så vises den nemlig ikke, lidt skidt. Grunden til at den virker hos dig, er at du er logget ind og har derfor adgang. |
|
Hej alle, Ja, det er rigtigt at gruppen er lukket ned. Vi havde en supergod gruppe, og niveauet af de indlæg og emner der kom på bordet var højt. Men jeg tror at vi efter et par år løb tør for noget at snakke om. Når man starter et netværk er det altid interessant at høre hvordan de andre gør, og hvad de har succes med. Men efter noget tid kommer man nok let til at køre i samme rille. Så netværket blev lukket ned, da vi ikke vurderede at vi havde mere at bidrage med til hinanden. Og det tror jeg faktisk er en god ting. Der findes masser af sociale netværk man kan deltage i, og dem kan man sikkert deltage i år efter år. Men når det er forretningsudvikling der er på agendaen, så skal man nok være lidt mere selektiv med hvad man bruger tid på. Det er ihvertfald min erfaring. Jeg læste engang en overskrift i en avis der sagde noget i stil af: "Hvis din hest er død, så stig af". Det var det vi gjorde.... mvh Carsten |